بازی موبایل Faily Brakes؛ رانندگی بدون ترمز در کوهستان

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Faily Brakes یکی از جدیدترین بازی‌های اندروید و آیفون است که در آن باید کنترل ماشینی که ترمز بریده است را در اختیار بگیرید. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Faily Brakes یک بازی شاد و مفرح برای گوشی‌های موبایل است که برای رده‌ی سنی ۳+ منتشر شده و بسیار سرگرم کننده است. در بازی Faily Brakes شما در نقش یک راننده‌ی بدشانس هستید که سر یک پیچ خطرناک متوجه می‌شود که ترمز ماشین خراب شده است و به ناچار از جاده منحرف و به دره سقوط می‌کند. از اینجا به بعد کنترل این راننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما باید با هدایت ماشین به راست یا چپ از برخورد آن با موانع مختلفی که در راه قرار گرفته‌اند جلوگیری کنید. هرچقدر که بیشتر بتوانید این راننده‌ی بخت برگشته را زنده نگه دارید و مسیر بیشتری را طی کنید امتیاز بیشتری نیز کسب خواهید کرد. البته مسیر پیش رو همیشه هم بر ضد شما نیست و در طول مسیر بارها نیز سکه‌هایی در اختیارتان قرار خواهد داد که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید ماشین‌های جدید و زیباتر را آزاد کنید. گرافیک شاد و کارتونی بازی نیز باعث شده است تا کودکان توجه بالایی به این بازی نشان بدهند و از انجام آن لذت ببرند.

صداگذاری بازی به صورت بسیار حرفه‌ای و جذاب انجام شده است و بار طنز بازی را نیز بالا برده است. صدای تصادفات و برخوردهایی که در بازی صورت می‌گیرد بسیار طبیعی و جذاب است و کاربران را برای انجام بازی با صدای بلند وسوسه می‌کند. نکته‌ی جالب دیگری که در Faily Brakes وجود دارد امکان اشتراک گذاری لحظه‌ی تصادف و شکست در بازی است. زمانی که شما به یک مانع برخورد می‌کنید و بازی تمام می‌شود تصویر ۳۶۰ درجه‌ی تصادف و به بیرون پرت شدن شما ثبت خواهد شد که می‌توانید آن را به عنوان طنز با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این بازی با حجم ۴۱ مگابایت برای اندروید و ۷۰ مگابایت برای آیفون منتشر شده است و تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از یک میلیون دانلود است. برای اجرای این بازی نیز در اندروید به نسخه‌ی ۴.۱ یا بالاتر و در‌ ای او اس به حداقل نسخه‌ی ۷ نیاز خواهید داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Faily Brakes روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات