بروزرسانی جدید اسکایپ برای اندروید - زوم‌اپ

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکایپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است که در بروزرسانی جدیدی که دریافت کرده است شاهد تغییرات رابط کاربری، بهبود کیفیت تماس، یکپارچه شدن بخش جستجو و ... در آن بودیم. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مهم‌ترین تغییری که در بروزرسانی جدید اسکایپ شاهد آن خواهید بود و به محض ورود به برنامه نیز جلب توجه می‌کند تغییر رابط کاربری برنامه در تبلت‌ها است. در ظاهر جدید اسکایپ جزییات و استانداردهای بیشتری را از طراحی متریال شاهد هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن دکمه‌ی شناور (FAB) اشاره کرد که توسط آن می‌توانید دسترسی سریع به تماس ویدیویی، ایجاد گفتگو و کانتکت‌ها داشته باشید. علاوه بر تغییرات ظاهری، بخش MultiTasking برنامه نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و حالت MultiPane نیز در حالت Landscape مورد تغییر قرار گرفته است. برای درک بهتر این تفاوت‌ها کافی است که با روشن کردن گزینه‌ی Auto Rotate، تبلت خود را بچرخانید تا شاهد این ویژگی باشید. ظاهر برنامه در حالت LandScape شباهت بسیاری به نسخه‌ی کامپیوتری اسکایپ پیدا کرده و گفتگو در آن لذت‌بخش‌تر شده است.

ویژگی دیگری که در نسخه‌ی ۷ اسکایپ شاهد آن بودیم یکپارچه شدن عملیات جستجو است. از این پس توسط کادر جستجویی که در صفحه‌ی اول قرار گرفته است می‌توانید با تایپ کلمه‌ی مورد نظر خود، آن را همزمان در میان گفتگوها، گروه‌ها، کانتکت‌ها و ربات‌ها جستجو کنید. تیم توسعه‌دهندگان Skype بر روی بهبود کیفیت تماس نیز تاکید کرده‌اند و معتقدند که در نسخه‌ی جدید اسکایپ می‌توانید از کیفیت بهتری در تماس‌های آنلاین برخوردار باشید. این بروزرسانی با شماره نسخه‌ی ۷ در حال حاضر تنها برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است و می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

نسخه آیفون | نسخه ویندوزموبایل

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات