بازی موبایل Mekorama؛ کمک به ربات گمشده برای بازگشت به خانه

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Mekorama یکی از بازی‌های جدید و جذاب موبایل است که در آن باید یک ربات گمشده را به خانه بازگردانید. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

بازی Mekorama یکی از جدیدترین عناوینی است که به تازگی برای اندروید و‌ ای او اس منتشر شده و به دلیل سبک ساده اما جذاب خود، موفق به جلب توجه کاربران بسیاری شده است. این بازی داستان یک ربات گم شده را روایت می‌کند که برای رسیدن به خانه، به کمک شما نیاز دارد. این بازی دارای ۵۰ مرحله است که در هر مرحله شاهد یک مسیر سه‌بعدی هستید که به صورت کاملا گیج کننده‌ای طراحی شده است و شما باید با تشخیص مسیر درست و گذشتن از موانعی که سر راهتان وجود دارد، این ربات را به نقطه‌ی خروج برسانید. با رسیدن به هر نقطه‌ی خروجی، به مسیر یا همان مرحله‌ی بعد منتقل خواهید شد که هرچه بیشتر پیش بروید، این مسیر و پازل‌ها سخت‌تر و طولانی‌تر خواهند شد. کنترل بازی نیز به این صورت است که با Swap کردن صفحه، می‌توانید این مسیر سه‌بعدی را بچرخانید تا با جزئیات مسیر و پازل‌هایی که در راه به آن‌ها برخورد می‌کنید آشنا شوید. سپس با Tap کردن در هر نقطه از مسیر، در حالی که مانعی بر سر راه وجود نداشته باشد می‌توانید این ربات را جا به جا کنید. سادگی مراحل ابتدایی ممکن است این تصور را در شما به وجود بیاورد که با یک بازی کودکانه رو به رو هستید؛ اما پیچیدگی مراحل در بخش میانی و پایانی بازی به قدری بالا می‌رود که ممکن است ساعت‌ها شما را مشغول کند. 

نکته‌ی بسیار جالبی که در Mekorama وجود دارد و به نوعی می‌توان گفت نمونه‌ی آن را در هیچ بازی دیگری ندیده بودیم، شروع مستقیم بازی است؛ به این معنا که بعد از لمس آیکن بازی و مشاهده‌ی یک صفحه‌ی خوش‌آمد گویی به مدت ۱ ثانیه، مستقیما به بخش انتخاب مرحله منتقل می‌شوید و برخلاف عناوین دیگر، زمان شما با دیدن برندها و حتی منوی صفحه‌ی اول بازی که شامل گزینه‌های Start یا ... است هدر نمی‌رود. گرافیک بازی به شکل جذاب و چشم‌نوازی طراحی شده است؛ به طوری که حتی اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها نباشید، قطعا ظاهر آن توجه‌تان را جلب خواهد کرد. کنترل بازی به صورت روان و بدون لگ امکان‌پذیر است. قوانین فیزیک نیز در این بازی به بهترین شکل ممکن طراحی و به کار گرفته شده است؛ به طوری که بسیاری از پازل‌های موجود در مراحل بر همین اساس طراحی شده‌اند. با وجود زیبایی‌های بصری Mekorama، این بازی تنها با حجم ۵ مگابایت و بدون نیاز به دیتا منتشر شده است. رده‌بندی سنی این بازی برای کودکان بالای ۳ سال مجاز اعلام شده است و می‌توانید با تشویق کودکان خود به انجام این بازی پازلی، ذهن و خلاقیت آن‌ها را پرورش دهید. جالب است بدانید که توسعه‌دهندگان Mekorama این بازی را به صورت کاملا رایگان منتشر کرده‌اند و از شما خواسته‌اند تا بعد از انجام بازی و در صورت تمایل، توسط بخش درون پرداخت بازی، هر میزانی که دوست داشتید برای Mekorama پرداخت کنید. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Mekorama روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات