بازی موبایل Slither.io؛ ضیافت کرم های گرسنه

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Slither.io یکی از جدیدترین بازی‌های اندروید و آیفون است که به صورت آنلاین قابل انجام است و در آن در نقش یک کرم باید با کرم‌های دیگر مبارزه کنید تا به بزرگترین کرم بازی تبدیل شوید. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

 Slither.io یک سبک جالب و متفاوت در بازی‌ها است. همه‌ی ما بازی‌هایی که در آن باید با دشمنان خود مبارزه کنیم را تجربه کرده‌ایم که هر کدام بنا بر سبک خود دارای سلاح‌های مختلفی بوده و برای نابودی دشمنان از شمشیر و نیزه گرفته تا تفنگ و تانک‌ها در اختیارمان قرار می‌گرفت. اما این بار بحث کاملا متفاوت است چرا که شما و همچنین دشمنانتان در نقش یک کرم هستید. کرمی بی‌دست و پا که به جای کشتن کرم‌ها، وظیفه‌ی خوردن آن‌ها را دارد. در این بازی شما می‌توانید هر کرمی که از شما کوچکتر باشد را ببلعید و از آن برای افزایش سایز خود استفاده کنید. هرچه سایز کرم شما بیشتر شود توانایی آن در خوردن دیگر کرم‌ها نیز ارتقا می‌یابد. جالب است بدانید تمام کرم‌هایی که در این بازی وجود دارند، از کرم‌های کوچکی که آن‌ها را می‌بلعید تا کرم‌های بزرگی که تسلیم آن‌ها می‌شوید همه و همه کاربرانی زنده و حقیقی مثل خود شما هستند که از سرتاسر دنیا به صورت آنلاین مشغول کرم بازی هستند. شما در ابتدا باید با بلعیدن نقاط رنگی کوچک کرم خود را پرورش دهید تا قادر به خوردن کرم‌های کوچک‌تر از خود باشید.

Slither.io یک بازی رکوردی است به این معنا که در آن خبری از مراحل مختلف یا ذخیره شدن بازی نیست و زمانی که بازی را شروع می‌کنید بازی تا زمانی که توسط یک کرم بزرگتر از خودتان خورده شوید ادامه خواهد داشت. امتیازهای کاربران در پایان هر ۲۴ ساعت بررسی می‌شود و کاربری که صاحب بزرگترین کرم در روز باشد به عنوان برنده‌ی آن روز انتخاب خواهد شد. البته انجام بازی Slither.io ساده نخواهد بود چراکه کاربرانی در این بازی وجود دارند که چندین ساعت بدون آنکه خورده شوند مشغول خوردن کرم‌های دیگر هستند. برای درک طول کرم‌های بزرگ این بازی به تصویر بالا نگاه کنید. کرم زومیت با این میزان طول تنها دارای ۴۸ امتیاز است در حالی که رتبه‌ی اول روز جاری بیش از ۲۵ هزار امتیاز دارد. از همین رو اگر قصد ثبت رکورد در این بازی را دارید حتما دقت کنید که گوشی شما از میزان شارژ گوشی برخوردار باشد چراکه در این بازی چیزی به اسم Pause، Save یا ... وجود ندارد و حتی اگر یک ثانیه از بازی غافل شوید یا برای مثال به دلیل کم شدن نور صفحه به دلیل شارژ کم کرم خود را گم کنید سریعا توسط کرم‌های دیگر خورده می‌شوید. Slither.io که مملو از هیجان و گاهی ترس از کرم‌های غول آسا است یکی از معدود بازی‌هایی است که در آن قوی یا ضعیف وجود ندارد و همه چیز به سرعت عکس العمل بازی کننده بستگی خواهد داشت نه سلاح یا قدرت‌های خریداری شده در بازی. این بازی از طریق وب‌سایت www.Slither.io نیز قابل انجام است و برای شرکت در آن اجباری به داشتن یک گوشی موبایل نیست. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Slither.io روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات