مشاهده ی عکس ها در گالری تصاویر 3D Gallery - زوم‌اپ

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گالری عکس یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود که توسط 3D Gallery می‌توانید در محیطی زیبا و سه بعدی به مشاهده‌ی عکس‌ها بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با فراگیر شدن اپلیکیشن‌هایی همچون اینستاگرام و تلگرام، و همچنین افزایش کیفیت دوربین و صفحات نمایش گوشی‌های موبایل این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد فایل‌های عکس در این دستگاه‌ها هستیم. اندروید به طور پیش فرض دارای یک گالری عکس برای نمایش تصاویر موجود در گوشی است که متناسب با برند گوشی، اپلیکیشن‌های گالری عکس آن‌ها نیز با هم متفاوت هستند. اگر بنا به هر دلیلی از گالری عکس پیش فرض گوشی خود خسته شده‌اید یا امکانات آن پاسخگوی نیاز شما نیست می‌توانید سراغ گالری عکس‌های جانبی که توسط توسع‌دهندگان منتشر شده است بروید. 3D Gallery یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در رابطه با مشاهده‌ی عکس‌ها در موبایل است که در محیطی سه بعدی و بسیار زیبا، تصاویر شما را به نمایش می‌گذارد. این برنامه تنها ۳ مگابایت حجم داشته و برای اجرا نیاز به نسخه‌ی ۲.۳ یا بالاتر اندروید دارد. عکس‌های شما به صورت دسته‌بندی شده و متناسب با نام پوشه‌ای که در آن قرار دارند در 3D Gallery نمایش داده می‌شوند و می‌توانید با استفاده از این برنامه، تصاویر موجود در گوشی را به صورت منظم و مرتب شده مشاهده کنید.

در اولین ورود به 3D Gallery این برنامه شروع به اسکن گوشی برای یافتن فایل‌های عکس کرده و بعد از یک الی دو دقیقه گالری مرتب و منظم شده‌ی شما را آماده‌ی استفاده می‌کند. نکته‌ای که در رابطه با 3D Gallery وجود دارد نمایش تمام پوشه‌های شامل عکس است بنابراین ممکن است در استفاده‌ی اول پوشه‌های بی‌استفاده‌ای که صرفا شامل یک یا دو عکس بوده‌اند نیز مشاهده کنید که می‌توانید با ورود به آن‌ها و حذف تصاویر بی‌استفاده، از نمایش آن‌ها در گالری جلوگیری کنید تا نظم بیشتری را به 3D Gallery ببخشید. در کنار محیط زیبایی که 3D Gallery در اختیار شما قرار می‌دهد امکانات ویرایش عکس نیز مهیا شده است تا در صورت لزوم، قادر به انجام اموری همچون تنظیم به عنوان تصویر زمینه، برش دادن تصویر، چرخاندن عکس و ... باشید. نمایش عکس‌ها به صورت اسلایدشو نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است که به کمک آن می‌توانید تصاویر موجود در یک پوشه را به صورت اسلایدشو مشاهده کرده و از تماشای عکس‌ها لذت ببرید. اگر تمایل دارید به ۵۰۰ هزار کاربری که از پلی‌استور این برنامه را دانلود کرده‌اند ملحق شوید می‌توانید توسط لینک زیر اقدام به دانلود 3D Gallery کنید.

نکات مثبت

  • نمایش تصاویر در محیطی سه بعدی
  • امکان نمایش اسلایدشو از عکس ها
  • امکان ادیت و ویرایش تصاویر

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات