بروزرسانی جدید اینستاگرام: تغییر آیکن و رابط کاربری برنامه - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام ساعاتی پیش از نسخه‌ی ۸ اپلیکیشن خود رونمایی کرد که این بار به جای امکانات، ظاهر آن را مورد تغییر و ارتقا قرار داده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود در اقدامی شجاعانه دست به تغییر آیکن و ظاهر برنامه زده؛ به طوری که تقریبا همه چیز را از نو طراحی کرده است. آیکن برنامه به طور کامل تغییر کرده است و کوچکترین شباهتی بین آن با نسخه‌ی قبلی وجود ندارد. رابط کاربری برنامه نیز با وجود آنکه همچنان از همان چینش و قوانین پیروی می‌کند، در رنگ‌بندی خود دچار تغییرات گسترده‌ای شده و به سمت سیاه و سفید شدن پیش رفته است؛ به طوری که دیگر خبری از رنگ آبی نوار بالایی، رنگ خاکستری نوار پایین، رنگ آبی آی‌دی‌ها در بخش کامنت و ... نیست و همه چیز جای خود را به رنگ‌های سیاه یا سفید داده است. تنها مواردی که در این برهوت سیاه سفید هنوز صاحب رنگ مانده‌اند آیدی‌های منشن شده ( با علامت @ در ابتدا) و گزینه‌ی سبز رنگ Following و قرمز Like هستند.

اینکه آیا سیاه سفید بودن محیط برنامه، و در مقابل رنگارنگ بودن آیکن اینستاگرام از لحاظ قوانین طراحی استاندارد و مرتبط هستند یا نه، نیاز به نگاهی تخصصی‌تر دارد؛ اما در نگاه عامیانه می‌توان گفت که بازخوردهای مثبت و منفی کاربران اینستاگرام به این موضوع تقریبا برابر است؛ به طوری که همان‌قدر که از ظاهر جدید اینستاگرام تعریف و تمجید می‌شنویم، به همان اندازه نیز کامنت‌های منفی و به شدت مخالف را مشاهده کرده‌ایم. در هر صورت تغییر در هر زمینه‌ای همیشه سخت بوده است و کاربرانی که چندان از ظاهر جدید این برنامه راضی نیستند بهتر است کمی صبر کنند تا به مرور، به ظاهر جدید برنامه عادت کنند.

همزمان با اپلیکیشن اینستاگرام، نسخه‌ی تحت وب این شبکه نیز به پوسته‌ی جدید مزین شده است. این بروزرسانی با شماره نسخه‌ی ۸ در حال حاضر برای کاربران اندروید و‌ ای او اس منتشر شده است. از آنجا که معمولا آپدیت نسخه‌ی اندرویدی به صورت بی‌نظم و پراکنده منتشر می‌شوند علاوه بر لینک پلی‌استور، لینک وب‌سایت ApkMirror را نیز قرار داده‌ایم که توسط آن می‌توانید به صورت مستقیم نسخه‌ی جدید اینستاگرام را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات