روز مادر را با کمک اپل و فیسبوک به مادرتان تبریک بگویید

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل وب‌سایتی به نام MomsShotOniPhone ارائه کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند ویدیویی را برای مادرشان به عنوان تبریک روز مادر درست کنند و آن را در فیسبوک به اشتراک بگذارند.
تبلیغات

از آنجا که مادران جایگاه ویژه‌ای دارند، اپل نیز برای تقدیر از مادران در روز جهانی مادر که یکشنبه (دیروز) بود، وب‌سایتی  ارائه کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند تصاویر خود و مادرشان را در آن قرار داده و ویدیو‌های کوتاهی یجاد کنند.

سایت مذکور که MomsShotOniPhone نام دارد برای این منظور ساخته شده است و شیوه کار با آن نیز همانند سایر اپلیکیشن‌های اپل است. برای شروع باید تصویری از مادرتان را وارد سیستم کنید و بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی منتظر باشید تا ویدیو ساخته شود. زمانی که این کار را انجام دادید، دکمه‌ای وجود دارد که از طریق آن می‌توانید محتوای ساخته شده را در فیس‌بوک پست کنید. با انجام این کار ویدیو‌یی با موسیقی آرام‌بخش ساخته و در پروفایل فیسبوک‌تان قرار می‌گیرد و از طریق آن می‌توانید به مادرتان روزش را تبریک بگویید. در این ویدیو تصاویر مختلفی از مادران جهان نمایش داده می‌شود و در کل حس و حال بسیار خوبی دارد.

با استفاده از این سرویس می‌توانید ویدیویی جالب را برای مادرتان توسط اپل بسازید که همیشگی است و آن را به صورت جهانی از طریق فیسبوک تقدیم مادرتان کنید. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این سایت به زبان اسپانیایی است و می‌توانید با کمک مترجم گوگل، کل صفحه را به فارسی یا انگلیسی ترجمه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات