حذف اپلیکیشن های سیستمی با Fast Uninstall Apps (نیازمند روت) - زوم‌اپ

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حذف اپلیکیشن های سیستمی اندروید در حالت عادی امکان‌پذیر نیست. توسط Fast Uninstall Apps قادر خواهید بود تا علاوه بر اپلیکیشن های عادی، برنامه‌های سیستمی گوشی را نیز حذف کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Fast Uninstall Apps اپلیکیشنی در زمینه‌ی مدیریت اپلیکیشن‌ها است که به محض اجرای آن لیستی کامل از تمام برنامه‌های نصب شده در گوشی را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید به کمک آن اپلیکیشن‌هایی که نیازی به آن ها ندارید را با حذف کنید. در حالت عادی برای حذف اپلیکیشن‌ها باید به بخش تنظیمات و Application Manager رفته و به نوبت وارد صفحه‌ی آن‌ها شده و گزینه‌ی Uninstall را انتخاب کنید. اما با کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا به طور سریعتری اقدام به حذف برنامه‌ها کنید. محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار سبک بوده؛ به طوری که در اجرای آن با کوچکترین کندی سرعتی مواجه نخواهید شد. کار با Fast Uninstall Apps نیز بسیار ساده است و هیچ‌گونه تنظیمات یا گزینه‌ی اضافه و گیچ‌کننده‌ای در آن وجود ندارد و حتی اگر قبلا تجربه‌ی کار با چنین برنامه‌هایی را نداشته باشید، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

امکان Freez کردن اپلیکیشن‌ها و همچنین پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده از دیگر امکانات این اپلیکیشن هستند که در کنار هم، یک اپلیکیشن کامل را به وجود آورده‌اند. Fast Uninstall Apps قادر به پاک کردن اپلیکیشن‌های سیستمی نیز خواهد بود. شما در این اپلیکیشن قادر به حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی هستید که اکثرا غیرضروری هستند و کاری جز اشغال فضای گوشی انجام نمی‌دهند. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن طراحی آن نیز رشد قابل توجهی داشته و هم‌اکنون می‌توانید در محیطی زیبا و چشم‌نواز، در دو تب مختلف به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، و اپلیکیشن‌هایی که بعدا نصب کرده‌‌اید دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید

نکات مثبت

  • رابط کاربری زیبا
  • امکان حذف اپلیکیشن های سیستمی
  • امکان غیرفعال کردن برنامه ها

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات