پشتیبان گیری و ارسال اپلیکیشن های اندروید با Share apps - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌های جذاب اندروید امکان پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها و ارسال آن‌ها به افراد دیگر است. Share apps اپلیکیشنی در این زمینه برای گوشی‌های اندروید است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سهم بالای اندروید در گوشی‌های موجود در بازار باعث شده است تا علاوه بر مارکت‌های اندروید، دوستان و آشنایانی که صاحب گوشی اندرویدی هستند نیز به منبعی احتمالی برای اپلیکیشن‌های کاربردی و جالب تبدیل شوند. خبر خوش این است که این برنامه‌ها که در گوشی افراد دیگر مشاهده می‌کنید قابلیت انتقال به گوشی‌های دیگر را دارند؛ اما این امکان به طور پیش‌فرض در اندروید قرار نگرفته است و برای این امر باید از توسعه‌دهندگانی که اپلکیشن‌های لازم برای این کار را منتشر کرده‌اند ممنون باشیم. یکی از این برنامه‌ها که امکان اشتراک‌گذاری و همچنین پشتیبان‌گیری از اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی را به کاربران می‌دهد Share apps نام دارد. اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید که شما را از نگه داشتن صدها مگابایت برنامه و بازی در گوشی خود بی نیاز می‌کند و قادر است بدون نیاز به فایل نصبی اپلیکیشن‌های نصب شده، آن‌ها را برای افراد دیگر ارسال کند.

کارکرد برنامه به این صورت است که در اولین ورود، لیستی از تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید با انتخاب هر کدام از این برنامه‌ها، آن را از طریق گزینه‌ی Share با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاری برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده، قابلیت ارسال و به اشتراک‌گذاری فایل نصبی APK، قابلیت پشتیبان گرفتن از برنامه‌های نصب شده در حافظه‌ی SD Card، وجود بخش جستجو برای یافتن سریع اپلیکیشن مورد نظر و... از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند. Share apps به طور رایگان برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر، به دانلود این برنامه بپردازید.

نکات مثبت

  • قابلیت پشتیبان‌گیری از تمام برنامه‌ها
  • امکان منتقل کردن برنامه‌ها به SDCard
  • امکان ارسال مستقیم برنامه‌ها به دیوایس‌های دیگر

نکات منفی

  • ظاهر نه چندان جذاب و حرفه‌ای

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات