زوم‌اپ: با musiXmatch شعر، متادیتا و کاور موسیقی‌ها را بصورت خودکار دریافت کنید

یک‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در صورتی که شما نیز مثل من وسواس خاصی برای تصحیح اطلاعات آلبوم‌های موسیقی و آهنگ‌های موجود روی تبلت یا تلفن‌هوشمند خود که شامل کاور، متادیتا و شعر قطعات موسیقی هستند دارید، پس اپلیکیشن musiXmatch یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌‌های شما خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اپلیکیشن musiXmatch علاوه بر سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و iOS برای گوگل‌گلس و همچنین سیستم‌عامل ویندوز 8 نیز وجود دارد. در صورتی که شما نیز وسواس خاصی برای تصحیح اطلاعات قطعات موسیقی موجود روی تبلت یا تلفن‌هوشمند خود دارید یا علاقه‌مند به مشاهده‌ها ترانه‌ها همزمان با گوش فرادادن به آنها هستید، musiXmatch بهترین گزینه برای شما است. علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلیکیشن موسیقی‌های موجود روی حافظه‌ی ابزار الکترونیک شما را در قالب آلبوم، ژانرهای موسیقی، خوانندگان، فولدرهای موسیقی، آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های تعیین شده، برای کاربران نمایش می‌دهد.

musiXmatchInt1

برای دریافت و تصحیح اطلاعات یک آلبوم موسیقی کافی است تا از طریق Edit Album Info و سپس Fetch from musicXmatch، تمامی متادیتا و کاور آلبوم مورد نظر را در صورت وجود در دیتابیس این اپلیکیشن، تصحیح نمایید. نکته‌ی جالب توجه در مورد این اپلیکیشن امکان دریافت‌ اطلاعات آلبوم‌های فارسی خوانندگان داخلی است که تصاویر نیز گویای این امر است.

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن توجه خاصی نیز به افرادی داشته‌اند که به خوانندگی علاقه دارند. با استفاده از قابلیت کارائوکه در این اپلیکیشن می‌توان صدای خواننده روی متن موسیقی را به‌حداقل رساند و سپس با استفاده از راهنمای این سرویس که با وجود خطوط افقی و همچنین بولد کردن شعر، کاربر را آگاه می‌کند، روی متن آهنگ شروع به خواندن کرد.

musiXmatchInt5

در صورتی که در محلی حضور دارید و آهنگی که در حال پخش است، شما را به خود جذب کرده، می‌توانید با استفاده از musiXmatch آهنگ مورد نظر را یافته و در صورت امکان شعر و اطلاعات این قطعه را نیز دریافت کنید. ضمناً musiXmatch این امکان را نیز برای کاربران فراهم آورده تا در صورت استفاده از سرویس موسیقی Spotify، قطعه‌ی مورد نظر خود را از طریق این سرویس مورد استفاده قرار دهند.

musiXmatchInt6

در صورتی که در زمان گوشی دادن به موسیقی دوست دارید تا سریعاً به منوی کنترل دسترسی داشته باشید، musiXmatch این امکان را نیز با قرار گرفتن در لاک‌اسکرین تلفن‌هوشمند شما ممکن ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این اپلیکیشن مراجعه کرده و همچنین به‌منظور دریافت اپلیکیشن مورد نظر خود مطابق با پلتفرم مورد استفاده، از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات