آیا بروزرسانی تجمعی جدیدی برای ویندوز 10 موبایل در راه است؟

یک‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این روزها همه منتظر انتشار نسخه جدیدی از ویندوز 10 موبایل هستند که به نظر می‌رسد این انتظار کمی طولانی شده است. آخرین بروزرسانی حدود یک ماه پیش بود که از بیلد 10586.164 به 10586.218 ارتقا یافت. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدتی است که کارمندان بخش اینسایدر مایکروسافت چراغ خاموش حرکت می‌کنند. اگر یادتان باشد، برای هر بروزرسانی در توییت خود، مطلب می‌نوشتند و تعداد زیادی از کاربران هم به پرسش و پاسخ می‌پرداختند. اما مدتی است که توییتر بخش اینسایدر کارکنان مایکروسافت کمی ساکت شدند و کم کار. حدود یک ماه پیش قبل از اینکه بیلد 10586.218 را برای بروزرسانی تجمعی و یا غیراینسایدرها در سایت مایکروسافت به اشتراک بگذارند، با همین اوضاع مواجه شدیم، که هیچ خبری در توییتر منتشر نشد و بعد از اینکه این بیلد را به اشتراک گذاشتند، کاملا بدون سر و صدا بود و بعد از چند ساعت، گابریل آئول در توییتر خود نوشت که هم اکنون می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و با چک کردن بروزرسانی گوشی، این بیلد را دریافت کنید. 

بعضی از اینسایدرهای حلقه Slow، که بیلد 14295 که در ۱۲ فروردین امسال منتشر شد، دریافت و آزمایش کردند، از این بروزرسانی ابراز رضایتمندی کرده بودند. ما هم مثل شما منتظریم تا خبری از مایکروسافت دریافت کنیم.

نظر شما چیست ؟ به نظر شما، خبری در راه است ؟ آیا بیلد جدیدی در حال آزمایش در حلقه داخلی مایکروسافت است ؟ آیا باید منتظر خبرهای خوش در همین روزها بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات