بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای iOS (بخش دوم) - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ویرایش عکس یکی از رایج‌ترین اموری است که در گوشی‌های موبایل انجام می‌شود و تعداد بالای اپلیکیشن در این زمینه نیز صحت این موضوع را تایید می‌کند. در این مقاله تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر را برای پلت‌فرم iOS انتخاب کرده‌ایم. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با ورود اپلیکیشن اینستاگرام به جمع شبکه‌های اجتماعی، و از طرفی دیگر حرفه‌ای شدن دوربین‌های موبایل شاهد استقبال بی‌سابقه‌ی کاربران از عکس‌برداری، به خصوص عکس‌های سلفی بودیم. طبیعتا ثبت یک عکس ساده این عطش را پاسخگو نبود و از همین جهت اپلیکیشن‌هایی برای ویرایش و زیباسازی این عکس‌های ساده منتشر شد که به جرات می‌توان آن‌ها را یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مارکت‌های موبایل دانست. پیش از این نیز در زومیت اپلیکیشن‌های مختلفی را در زمینه‌ی ویرایش تصاویر برای iOS منتشر کرده‌ایم که امروز به جمع‌بندی بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

Font Candy

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/07/fontcandyy2.jpg

Font Candy نیز یکی از این اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساخت عکس‌نوشته است که استفاده از فونت‌های متنوع به شما امکان تغییر فونت نوشته‌هایتان را خواهد داد. البته زبان فارسی شامل حال این موضوع نمی‌شود و اگر قصد نوشتن جمله یا کلمه‌ای به صورت فارسی را دارید، باید به همان فونت پیش‌فرض بسنده کنید. علاوه بر امکان اضافه کردن متون مختلف، شما قادر به افزودن افکت‌های متنوع به تصاویر نیز خواهید بود که البته برای استفاده از تمامی افکت‌های موجود در آن، نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید داشت.

دانلود نسخه اندروید از مایکت | دانلود نسخه ویندوزفون

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/07/1222qq.jpg

این اپلیکیشن می‌تواند استیکرهای محبوب و دوست‌داشتنی فیسبوک را در اختیار شما گذاشته و به تزئین عکس‌های شما کمک کند. استیکرهای موجود در برنامه را تنها برای قرار دادن روی عکس‌ها می‌توانید استفاده کنید. شما می‌توانید تصاویر خود را از گالری گوشی وارد این اپلیکیشن کرده و سپس با ابزارک‌های متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اقدام به ساخت تصاویر جدید و هیجان‌انگیز کنید. نکته‌ی بسیار جالب در رابطه با Stickered for Messenger امکان اضافه کردن استیکرها قبل از عکس‌برداری است که با استفاده از آن، ابتدا استیکر مورد نظر را روی صفحه‌ی دوربین اضافه می‌کنید و سپس متناسب با موقعیت استیکر اقدام به ثبت عکس می‌کنید. همچنین کنترل استیکرها از لحاظ سایز یا زاویه‌ی قرارگیری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید هنگام اضافه کردن استیکرها، به تغییر سایز یا چرخاندن آن‌ها بپردازید.

دانلود نسخه اندروید از مایکت

Candy Camera

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/04/camdy2.jpg

مهمترین ویژگی Candy Camera که در اولین ورود کاربر نیز خودنمایی می‌کند، رابط کاربری فوق‌العاده زیبا و ساده‌ی آن است که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که صاحب یکی از زیباترین محیط‌های کاربری در بین دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است. تمامی افکت‌ها و منوی‌های ویرایش تصاویر به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند که این موضوع باعث راحتی کار با برنامه حتی برای کاربران تازه کار شده است. البته Candy Camera را نمی‌توان یک اپلیکیشن صرف برای ویرایش تصاویر دانست؛ چرا که بخشی مهمی از آن نیز به عکاسی و اعمال افکت‌ها قبل از عکسبرداری اختصاص داده شده است. به این معنا که شما می‌توانید با استفاده از بخش Camera در این برنامه، تمامی افکت‌های موجود در برنامه را به صورت زنده مشاهده کنید و بعد از آنکه افکت مورد نظرتان را پیدا کردید، اقدام به عکسبرداری کنید. این ویژگی بسیار کاربردی باعث می‌شود تا متناسب با افکت‌های موجود، بتوان عکس‌های فوق‌العاده زیباتری توسط تلفن همراه به ثبت رساند. قابلیت نمایش و اعمال ده‌ها فیلتر مختلف قبل از عکسبرداری، ویرایش ساده‌ی تصاویر، امکان سفید کردن دندان‌ها و رفع لکه‌های پوستی و افزودن میکاپ به چهره‌ها، دارا بودن بیش از ۱۰۰ قاب تصویر مختلف و همچنین وجود ابزاری برای تغییر نورپردازی تصاویر از دیگر امکانات این برنامه‌ی کاربردی هستند.

دانلود نسخه اندروید از مایکت

Groopic

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/06/groopic2.jpg

هنرمند بودن در بعضی حرفه‌ها، از جمله عکاسی، همیشه یک حسن به حساب نمی‌آید و بارها پیش آمده است که یک عکاس، به دلیل آنکه مسئولیت فیلمبرداری یا عکسبرداری را بر عهده داشته، لذت واقعی یک مهمانی یا حضور در یک عکس دسته‌جمعی را از دست داده است؛ چراکه مطمئنا حضور در یک جمع دوستانه، بیشتر از تماشای آن از لنز دوربین لذت‌بخش خواهد بود. با این حال، اگر شما قصد عکاسی با یک گوشی موبایل را دارید، groopic یک خبر خوب برای شما دارد. این اپلیکیشن، مشکل ذکر شده را حداقل در بخش عکس‌ها حل کرده است و با یک ابتکار ساده اما جالب توجه، باعث خواهد شد تا از این پس شما هم در عکس‌های دسته‌جمعی حضور داشته باشید. نحوه‌ی کارکرد groopic به این صورت است که با شروع فرایند ثبت تصویر، ابتدا باید از جمع دوستان خود یک عکس تهیه کنید، سپس بدون آنکه کسی جا به جا شود یا نظم کلی را برهم بزند، ثبت عکس دوم را به یکی از دوستان سپرده، و خود به کنار جمع موجود در عکس قبلی بروید. بعد از ثبت این تصویر، حالا شما دو عکس مختلف از یک جمع ثابت و مشابه را در اختیار دارید؛ با این تفاوت که در عکس دوم، شما نیز به بخشی از عکس اضافه شده‌اید. حال کافی است تا با مشخص کردن محل حضور خود در عکس دوم، باقی کار را به groopic بسپارید تا در عرض چند ثانیه، تصویر ادغام شده را به شما تحویل بدهد.

دانلود نسخه اندروید از مایکت

PhotoShake

https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/05/PhotoShake2.jpg

این اپلیکیشن تنها در چند مرحله می‌تواند عکس‌های شما را به حالت Collage تبدیل کند. کافی است تا ابتدا یک پوسته برای تصویر خود انتخاب کنید و بعد از وارد کردن عکس‌ها، تصویر Collage خود را تحویل بگیرید. مهمترین ویژگی این اپلیکیشن نسبت به دیگر همتایان خود که باعث توجه تعداد بسیاری از کاربران نیز شده است، نحوه‌ی ساخت تصویر نهایی است که به کمک لرزاندن گوشی انجام می‌پذیرد. شما کافی است تا بعد از وارد کردن عکس‌های دلخواه خود به این اپلیکیشن، گوشی خود را تکان دهید تا در هر نوبت تکان دادن گوشی، به صورت اتفاقی، تم‌ها و لایه‌بندی‌های متفاوتی برای تصاویر شما ساخته شود. از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به کیفیت بالای قاب‌های استفاده شده برای تفکیک تصاویر، امکان اعمال افکت‌ها و تغییرات پایه‌ای روی تصاویر، دارا بودن استیکرهای بامزه برای تنوع بخشیدن به عکس‌ها و قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم فایل خروجی به شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

دانلود نسخه اندروید از مایکت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات