آیکن های HTC در دیگر گوشی های اندروید با Sense 5 Theme - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی های HTC همانند دیگر برندهای موبایل از آیکن های اختصاصی برخوردارند. Sense 5 Theme اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که این آیکن‌ها را به گوشی‌های دیگر خواهد آورد. با زوم اپ همرا باشید.
تبلیغات

یکی از محبوب ترین ویژگی‌های اندروید برای کاربران و علاقه‌مندان به این سیستم‌عامل، قابلیت شخصی‌سازی محیط کاربری آن است. تغییر آیکن‌ها بخشی از این شخصی‌سازی‌ها به حساب می‌آید که در میان کاربران نیز بسیار محبوب شده است. در این میان مجموعه آیکن‌های بسیاری طراحی و منتشر شده‌اند که هر کدام به نوعی از سبک طراحی خاصی پیروی کرده‌اند. اما Sense 5 Theme به سراغ طراحی گوشی‌های HTC رفته و آیکن‌های موجود در گوشی های این برند را برای استفاده به دیگر گوشی‌های اندروید آورده است. از آنجایی که آرشیو موجود در این برنامه شامل تمام اپلیکیشن‌ها نیست، می‌توان گفت که به جز برنامه‌های فارسی، اپلیکیشن‌های بسیاری وجود دارند که با این برنامه تغییری پیدا نمی‌کنند؛ چراکه تمرکز اصلی Sense 5 Theme روی اپ‌های پیش‌فرض گوشی مانند دوربین است تا محیطی مشابه با رام های HTC را در گوشی شما شبیه‌سازی کند. برای برنامه‌هایی که شامل لیست پیش‌فرض این مجموعه آیکن نمی شوند نیز می‌توانید به طور دستی، نزدیک‌ترین آیکن به مفهموم و کاربرد اصلی برنامه را برای آن تنظیم کنید که البته در این زمینه انتخاب‌های گسترده‌ای نخواهید داشت.

Sense 5 Theme

ویژگی دیگر Sense 5 Theme پشتیبانی از تمام لانچرهای رایج است. به این معنا که می‌توانید تنها با یک لمس، تمامی آیکن‌های موجود در گوشی خود را به آیکن‌های این برنامه تغییر دهید. لانچرهایی که این اپلیکیشن آن‌ها را پشتیبانی می‌کند عبارتند از Action ,ADW ,Apex ,Atom ,Aviate ,Epic,GO ,Holo ,Inspire ,KK,Nova ,Smart ,Solo,S ,Nemus ,Next ,Nine ,LG که احتمال آنکه لانچر مورد استفاده توسط شما بخشی از این لیست نباشد بسیار کم خواهد بود. با این حال در صورتی که قادر به تنظیم خودکار آیکن‌ها نبودید، می‌توانید به صورت دستی و نوبت به نوبت به تغییر آیکن‌ها بپردازید.

این برنامه با حجم ۵.۳ مگابایت و به صورت رایگان منتشر شده است و برای استفاده از آن به اندروید ۲.۲ یا بالاتر احتیاج خواهید داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • آیکن‌های جذاب
  • پشتیبانی از لانچرهای مختلف

نکات منفی

  • تعداد محدود آیکن‌ها

دانلود اپلیکیشن

دانلود از مایکت پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات