نتایج زنده، جدول لیگ و اخبار فوتبالی با 90tv در ویندوزفون - زوم‌اپ

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فوتبال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی در سرتاسر دنیا است که در ایران نیز مخاطبان بسیار زیادی دارد. 90tv اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی است که در آن می‌توانید به اخبار، جدول لیگ و گل‌زنان، نتایج زنده، ویدئوهای کوتاه و ... دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

90tv اپلیکیشنی ایرانی برای گوشی‌های ویندوزفون است که دنیای فوتبال را به گوشی‌های شما خواهد آورد و بخش‌های زیادی مانند جدول لیگ، اخبار، کلیپ و ... را در اختیار شما قرار خواهد داد. این برنامه تمامی اطلاعات خود را مستقیما از وب سایت معتبر و به روز 90TV دریافت می‌کند و از همین رو می‌توانید با نصب آن، با خیال آسوده از دیگر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ورزشی (در زمینه فوتبال) بی‌نیاز شوید چرا که این وب سایت یکی از بهترین سایت‌های ورزشی در حوزه‌ی فوتبال به حساب می‌آید. البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن 90tv رسمی نبوده و ارتباطی به تیم کاری وب سایت نود ندارد بلکه تنها از آن به عنوان یک منبع برای اطلاعات ارائه شده استفاده می‌کند تا اخبار ورزشی را به شکل آسان‌تری در اختیار کاربران قرار دهد. 90tv برای اجرا به نسخه‌ی 8 یا بالاتر ویندوزفون نیاز دارد و با اضافه شدن کاشی زنده در آخرین نسخه و نمایش زنده‌ی اخبار نیز کاربرد آن دو چندان شده است. این برنامه دارای چهار بخش اصلی است که در منوی پایین گوشی قرار گرفته‌اند و در ادامه به معرفی جزئی آن‌ها خواهیم پرداخت. تب اول مربوط به اخبار ورزشی است. 90tv اخبار ورزشی روز را در دو بخش اخبار مهم، و آخرین اخبار به کاربران ارائه می‌دهد که به لطف آن می‌توانید زمانی که وقت چندانی برای مطالعه‌ی اخبار روز ندارید، تنها موارد مهم و پراهمیت‌تر را در بخش اخبار مهم دنبال کنید.

تب دوم مربوط به فایل‌های ویدئویی است که در آن می‌توانید به جدیدترین فایل‌های ویدئویی مربوط به فوتبال و حتی سایر ورزش‌ها به صورت دسته بندی شده دسترسی داشته باشید. برای مثال بعد از اتمام مسابقات لیگ، در زمان کوتاهی ویدئویی از خلاصه‌ی بازی یا گل‌های زده شده منتشر خواهد شد که می‌توانید در صورتی که پخش زنده‌ی بازی را از دست داده‌اید، توسط این ویدئوها در جریان اتفاقات بازی قرار بگیرید تا صحنه‌های مهم و گل را از دست ندهید. در تب سوم که با عنوان "نتایج زنده" در اختیار شما قرار گرفته است می‌توانید به نتایج زنده و لحظه‌ای بازی‌های در حال انجام دسترسی داشته باشید. احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که هنگام پخش فوتبال تیم مورد علاقه‌ی خود، بنا به دلایلی دسترسی به تلویزیون نداشته‌اید. در این مواقع می‌توانید با استفاده از این بخش در اپلیکیشن 90tv، نتیجه‌ی بازی‌های در حال انجام را به صورت زنده مشاهده کنید تا اگر امکان تماشای مسابقات را ندارید حداقل از نتیجه‌ی آنی مسابقات باخبر باشید. نکته‌ی مثبت در این بخش پشتیبانی از تمامی لیگ‌های مهم همچون لیگ برتر، لالیگا، بوندس لیگا و ... است که به صورت دسته‌بندی شده به شما نمایش داده خواهد شد تا با انتخاب لیگ مورد نظر، به نتایج زنده‌ی مربوط به آن دسترسی داشته باشید. در این بخش علاوه بر بازی‌های در حال پخش که نتایج آن‌ها مشخص است، بازی‌های آینده نیز به صورت علامت سوال وجود دارند که باعث می‌شود بتوانید از این بخش برای دسترسی به برنامه‌ی بازی‌های آینده نیز استفاده کنید. در تب آخر نیز به جدول لیگ‌های فوتبال دسترسی خواهید داشت که در آن رتبه بندی و جدول امتیازات لیگ‌های مختلف و همچنین جدول گل‌زنان آن لیگ قابل مشاهده خواهد بود.

بخش شخصی‌سازی اپلیکیشن نیز برای کاربران علاقه‌مند به طور گسترده‌ای در دسترس است و می‌توانید در آن موارد بسیاری از جمله رنگ فونت، آیتم‌ها، و حتی تصویر زمینه را نیز تغییر دهید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ارائه‌ی اطلاعات بروز و موثق
  • دارا بودن جدول لیگ‌های مهم
  • نمایش جدول گل‌زنان
  • نمایش آنی نتایج زنده

نکات منفی

  • ظاهر نسبتا ساده‌ی برنامه
  •  یونیورسال نبودن برنامه

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات