زوم‌اپ: با Homer از لیست اپلیکیشن‌های دوستان خود باخبر شوید

یک‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Homer نام اپلیکیشن جدیدی برای آیفون است که می‌تواند لیست اپلیکیشن‌های شما را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارد تا بدین صورت آن‌ها از سلایق شما با خبر شده و شما نیز از میان لیست اپلیکیشن‌های دوستانتان، موارد جدیدی برای استفاده را پیدا کنید.
تبلیغات

این که بدانیم دوستان ما از چه اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنند به ما کمک می‌کند تا هم با اپلیکیشن‌های بیشتری آشنا شویم که شاید پیشتر آنها را از قلم انداخته‌ایم، و هم این که بدانیم دوستانانمان چه سبک زندگی دارند و کدام اپلیکیشن‌ها بیشتر مورد استفاده آنها است.

میل به شناخت علاقه‌مندی‌ها و سبک زندگی دوستان از یک سو و تمایل خوره‌های تلفن هوشمند به نصب و تست اپلیکیشن‌های متعدد باعث شده تا مکس لِوچین، یکی از بنیان‌گذاران PayPal به همراه اعضای گروه HVF اپلیکیشنی به نام Homer را برای کاربران آیفون ارائه کنند که امکان اشتراک‌گذاری اپلیکیشن‌های شما با دوستان‌تان را فراهم می‌کند.

homer

 تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از صفحه اپلیکیشن‌های خود اسکرین‌شات تهیه کرده و آنها را در این برنامه ثبت کنید. Homer تصاویر را اسکن کرده و اپلیکیشن‌ها را تشخیص می‌دهد و سپس لیست اپلیکیشن‌های شما را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارد. شما می‌توانید اپلیکیشن‌ها را با لیست مخاطبین، دوستان و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و لیست خود را با لیست دوستانتان مقایسه کنید.

هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن‌ برای سایر پلتفرم‌ها نیز ارائه می‌شودیا خیر! ولی فعلا صاحبان آیفون می‌توانند از امکانات Homer لذت ببرند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات