شماره گیر و مدیریت مخاطبین با PixelPhone در اندروید - زوم‌اپ

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شماره گیر و مدیریت مخاطبین گوشی‌های اندروید ممکن است بعد از مدتی استفاده، یکنواخت و تکراری به نظر برسد از همین رو توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های بسیاری را با شکل و شمایل متفاوت منتشر کرده‌اند که PixelPhone یکی از محبوب‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای جایگزینی شماره گیر گوشی‌های اندروید ساخته و منتشر شده است که هرکدام با پوسته‌ها و سبک طراحی خود سعی به ارائه‌ی محیطی جدید و متنوع داشته است. PixelPhone یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در زمینه‌ی Dialler‌ها است که با تعداد دانلود " یک الی پنج میلیون" خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی در این زمینه تبدیل کرده است. PixelPhone درواقع مسیری متفاوت با دیگر اپلیکیشن‌های شماره‌گیر در پیش گرفته است چراکه برخلاف اپلیکیشن‌های روز که به سراغ طراحی‌های متریال و رنگارنگ رفته است، PixelPhone ترجیح خود را روی طرح‌های کلاسیک و پایبند به اصالت‌ها قرار داده است. ظاهری که شماره گیر و مدیریت مخاطبین PixelPhone دارد ممکن است در مقابل طرح‌های رنگارنگ دیگر اپلیکیشن‌ها کمی ضعیف به نظر برسد اما برای طرفداران طراحی‌های تیره و تاریک، این اپلیکیشن می‌تواند یک گزینه و انتخاب ایده‌آل باشد.

PixelPhone از گوشی‌های دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید تماس‌های خود را بین سیم کارت اول و دوم سوئیچ کنید. کاربرانی که به نمایش FullScreen تصویر تماس گیرنده علاقه دارند می‌توانند به کمک تنظیمات موجود در PixelPhone این ویژگی را برای مخاطبین خود فعال کنند. در قدم بعد کافیست تا عکسی با کیفیت و سایز مناسب برای مخاطبین تنظیم کنید تا از این پس در هنگام تماس با آن‌ها، تصویر تمام صفحه را مشاهده کنید. شماره گیر موجود در PixelPhone از سایز بسیار مناسبی برخوردارند به طوری که فارغ از سایز صفحه نمایش، امکان اشتباه در لمس شماره‌ها نزدیک به صفر است. توسط بخش مخاطبین پراستفاده نیز می‌توانید شماره‌هایی که بیشترین تماس را با آن‌ها دارید دست چین کنید و با شکلی زیبا به نمایش بگذارید. امکانات جانبی دیگر نیز مانند تاریخچه‌ی تماس‌ها با امکانات مدیریتی وسیع و ... در PixelPhone تعبیه شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بخش شماره گیر و مخاطبین گوشی خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

نسخه‌ی رایگان PixelPhone با حجم ۷ مگابایت منتشر شده است که برای اجرا به اندروید ۲.۲ یا بالاتر نیاز دارد و در حال حاضر در نسخه‌ی ۳.۹.۹.۳ به سر می‌برد. در صورتی که تمایل به دریافت این برنامه دارید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود این اپلیکیشن محبوب بپردازید.

نکات مثبت

  • حجم مناسب برنامه
  • قابلیت اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر

نکات منفی

  • دارا نبودن پوسته های متریال

دانلود اپلیکیشن

دانلود از مایکت پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات