زوم‌اَپ: آشنایی با مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران های شهرهای مختلف با World Around Me

پنج‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
World Around Me اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید مکان‌های تفریحی و مهم شهری که در آن قرار دارید را پیدا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر اهل سفر و به خصوص مسافرت‌های خارج از کشور باشید قطعا برایتان پیش آمده است که هنگام حضور در مقصد، اطلاعی از مکان‌های تفریحی یا مهم آن محل نداشته باشید. تصور کنید بعد از بازگشت از سفر خود به صورت اتفاقی متوجه یک مکان تفریحی فوق العاده می‌شوید که به دلیل عدم آگاهی از آن، فرصت امتحان کردن آن را از دست داده اید و حالا که به شهر خود برگشته اید، چاره ای جز افسوس خوردن نخواهید داشت. قطعا این احساس، حس جالبی نخواهد بود. اگر شما نیز اهل سفرهای خارج از کشور هستید World Around Me اپلیکیشنی فوق العاده مفید و کاربردی برای شما خواهد بود که به کمک آن می‌توانید با مشخص کردن مقصد خود، از مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها، خودپرداز‌ها و ... با خبر شوید تا با آگاهی کاملی به مقصد خود سفر کنید.

در صفحه‌ی اصلی این اپلیکیشن با دسته بندی‌هایی همچون "خوردنی ها"، "امور مالی"، "مکان‌های تفریحی" و ... مواجه خواهید شد که می‌تواند مکان مورد نظر شما را به صورت دقیق‌تر و سریع تری در اختیار شما قرار دهد. رستوران‌ها، بانک‌ها و خودپردازها، سینماها و سالن‌های تئاتر، موزه‌ها و گالری‌های هنری، پمپ بنزین و ایستگاه‌های قطار، پارک‌های تفریحی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، مساجد و مرکزهای خرید تنها بخشی از مواردی هستند که توسط اپلیکیشن World Around Me می‌توانید از مکان دقیق آن‌ها روی نقشه با خبر شوید.

نکته‌ی فوق العاده ای که در این اپلیکیشن قرار داده شده، وجود تصاویر و عکس‌ها تمام مکان‌های معرفی شده است. اکثر اپلیکیشن‌های مشابه تنها به معرفی و نمایش آدرس مکان‌ها روی نقشه بسنده می‌کنند اما در World Around Me می‌توانید تصاویر مکان‌های معرفی شده را نیز مشاهده کنید تا بتوانید برای رفتن یا نرفتن آن مکان تصمیم گیری بهتری کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات