زوم‌اَپ: مجموعه ابزارهای زمانی در اپلیکیشن When

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
When اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های ویندوزفون است که مجموعه ابزارهای مرتبط با زمان را در یک اپلیکیشن واحد جمع آوری کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 اپلیکیشن‌های متعددی در رابطه با کاربردهای زمانی در گوشی‌های موبایل وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها به شمارنده، شمارنده‌ی معکوس، زنگ هشدار و ... اشاره کرد. When اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که با جمع آوری تمامی این ابزار، یک برنامه‌ی واحد را به وجود آورده است تا با نصب آن، از وجود این ابزار به صورت یکایک در گوشی موبایل بی نیاز شوید. این اپلیکیشن که برای نسخه‌های 8 و 8.1 ویندوزفون منتشر شده است تمامی ابزارهای اشاره شده را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد که می‌توانید با نصب آن ها، امور مربوط به زمان خود را در یک محیط یکسان مدیریت کنید.

در کنار کاربردهای درونی برنامه، ظاهر اپلیکیشن نیز بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است به طوری که به احتمال زیاد شما هم در اولین ورود خود به محیط برنامه آن را تحسین خواهید کرد. رنگ بندی‌های مختلف و استفاده از پوسته‌ی روشن When را به یک اپلیکیشن زیبا تبدیل کرده است. این برنامه از کاشی‌های زنده نیز پشتیبانی می‌کند که به لطف آن می‌توانید تایمر، شمارنده یا ... را در صفحه‌ی خانگی ویندوزفون نیست در اختیار داشته باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات