زوم‌اپ: Minube؛ شبکه‌ای اجتماعی با مضمون مسافرت و توریسم

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شبکه‌های اجتماعی به اشکال گسترده‌ای در آمده‌اند و روز به روز بر تعداد کاربرانشان افزوده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که یک شبکه‌ اجتماعی مبتنی بر گردش و سفر چیست و چگونه کار می‌کند، با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

Minube یک شبکه‌ی اجتماعی است که کاربران آن می‌توانند تجارب شخصی خود را به همراه اطلاعات تکمیلی از مناطق گردشگری سراسر جهان با دیگران به اشتراک گذاشته و همچنین از اطلاعات دیگران نیز استفاده نمایند.

شاید تصور کنید که چنین شبکه‌ای اساسا نمی‌تواند چندان هم پربار باشد اما باید بدانید که سازندگان این شبکه اجتماعی با همین روش توانسته‌اند تا کنون اطلاعات مربوط به هزاران نقطه‌ گردشگری در سراسر جهان را گردآوری کرده و در معرض دید عموم قرار دهند.

پس از نصب و ورود به اپلیکیشن، اولین سوالی که از شما پرسیده می‌شود این است که قصد دارید به کجا سفر کنید؟ پس از وارد کردن نام منطقه مورد نظر، لیست کاملی از اطلاعات آن منطقه به همراه اظهار نظرات افرادی که پیشتر در آنجا بودند به شما نمایش داده می‌شود.

com.minube.app0

نکته جالب در مورد این اپ نمایش اطلاعاتی است که توسط افراد عادی نوشته شده یا تصویربرداری شده‌اند. این موضوع قطعا تاثیر به سزایی بر روی کاربران خواهد داشت چرا که در اغلب سرویس‌های مشابه مانند نقشه‌ گوگل، تنها به ارائه اطلاعات کارشناسی و گاه تبلیغاتی بسنده شده است؛ در صورتی که بسیاری از افراد عادی شاید تجربه‌ای متفاوت از مکان مورد نظر داشته باشند که برای سایرین نیز جالب و جذاب خواهد بود.

فارغ از ارائه اطلاعات دست اول و جالب، Minube می‌تواند در نقش یک راهنمای محلی خبره نیز ظاهر شود. به عنوان مثال با انتخاب گزینه To Eat می‌توانید بهترین رستوران و با کیفیت‌ترین سالن‌های غذاخوری در منطقه مورد نظر خود را از نظر دیگر کاربران بشناسید و زمان ارزشمند خود را هدر ندهید.

com.minube.app3

البته این، تمام قابلیت Minube نیست، سایر اطلاعاتی که می‌توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید عبارت‌اند از: To Sleep ،To Do ،The Best و... .

همچنین می‌توانید از دیگر دوستان خود بخواهید که در مورد تصمیمات شما اظهار نظر کرده و در صورت تمایل با آن‌ها همسفر شوید.

این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل ویندوزفون، اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات