زوم‌اَپ: تماشای بی دردسر فایل های ویدئویی در ویندوزفون با اپلیکیشن یونیورسال ACG Media Player

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ACG Media Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که پلیری کامل و یونیورسال را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون پلیرهای زیادی برای گوشی‌های ویندوزفون منتشر شده است که هرکدام به نوعی ویژگی‌های خاص خود را به همراه داشتند. بعد از انتشار ویندوزموبایل و ویندوز 10، اپلیکیشن‌های یونیورسال به یکی از اولویت‌های مهم اپلیکیشن‌ها تبدیل شد. از همین رو برنامه‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی کنند معمولا با بازخورد بهتری مواجه می‌شوند. ACG Media Player نیز یکی از اپلیکیشن‌های جدید یونیورسال است که توانسته در مدت کوتاهی، کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند. این اپلیکیشن ویژگی‌های جالبی را نیز در خود جای داده است که از میان آن‌ها می‌توان به امکان کنترل‌های حرکتی اشاره کرد. به این صورت که هنگام پخش فیلم، با کشیدن انگشت خود به بالا یا پایین می‌توانید میزان صدا را کنترل کنید و با انجام همین عمل در جهت چپ و راست نیز ویدئو را به عقب یا جلو ببرید.

امکان بسیار جالب دیگری نیز که در برنامه وجود دارد قابلیت کانورت کردن فایل در حال پخش است که می‌توانید آن را به فرمت و حجم متفاوتی تبدیل کنید. این ویژگی به خصوص برای ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی نمی شوند بسیار کاربردی خواهد بود و می‌توانید ابتدا ویدئو را تبدیل، و سپس به شبکه‌ی مورد نظر ارسال کنید. در کنار این گزینه نیز امکانات دیگری در نظر گرفته شده است که ثبت اسکرین‌شات از فیلم در حال پخش را می‌توان مهم‌ترین آنها دانست. پشتیبانی از تمام فرمت‌های صوتی و تصویری، نمایش زیرنویس با امکان شخصی‌سازی رنگ و فونت و زمان‌بندی، وجود اکولایزر پیشرفته برای تنظیم صدای خروجی، امکان اعمال فیلتر روی تصویر و صدا و ... از دیگر ویژگی‌های این برنامه‌ی کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات