زوم‌اَپ: حذف یکجای مخاطبین تکراری با Duplicate Contacts & Utilities

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Duplicate Contacts & Utilities اپلیکیشنی برای حذف مخاطبین تکراری در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید شماره‌های ذخیره شده‌ی خود را سازماندهی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شما هم با چندتایی شدن شماره‌های موجود در بخش مخاطبین گوشی مواجه شده‌اید. مشکلی که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و نتیجه‌ی آن نیز به وجود آمدن نسخه‌های اضافه و تکراری از شماره‌های ذخیره شده است. در این مواقع معمولا مشخص کردن شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها سریع ترین اقدام هر شخصی خواهد بود، اما این امر زمانی که شماره‌های ذخیره شده‌ی زیادی در گوشی داشته باشید بسیار زمان‌گیر و فرسایشی‌تر خواهد شد که به همین دلیل، نیاز به راهی آسان و سریع‌تر برای حذف خودکار و بدون نیاز به انتخاب دستی شماره‌های تکراری حس می‌شد. Duplicate Contacts & Utilities اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که برای حل همین مشکل ساخته و منتشر شده است و می‌تواند حذف این مخاطبین تکراری را، تنها با یک لمس برای شما انجام دهد.

این اپلیکیشن برای تشخیص خود از نام، شماره تلفن‌ها و دیگر موارد موجود در هر کانتکت استفاده خواهد کرد و نتایج را به دو صورت به شما نمایش خواهد داد. حالت اول شماره‌هایی که کاملا و از هر نظر تکراری هستند، و شماره‌هایی که تنها دارای نام تکراری بوده و شماره‌های مختلفی را دارند. در حالت اول می توانید با حذف شماره‌های تکراری، مشکل چندتایی شدن مخاطبین را از بین ببرید. حالت دوم نیز برای مواردی است که برای مثال شماره‌ی موبایل و خانه‌ی یکی از دوستان خود را به صورت مجزا و با نامی یکسان ذخیره کرده‌اید که در این حالت با انتخاب گزینه‌ی Merge می‌توانید آن‌ها را ادغام کنید. البته توجه داشته باشید که این امر را تنها در صورتی انجام دهید که شماره‌های مختص به نام‌های تکراری، به یک شخص تعلق داشته باشند و برای مثال در صورت وجود بیش از یک شخص "حمید" نامی در لیست شماره‌ها، آن‌ها را با یکدیگر ادغام نکنید. برای دانلود می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

توجه: مانند دیگر اپلیکیشن‌های این چنینی، تهیه‌ی یک فایل پشتیبان از کانتکت‌ها قبل از کار با برنامه توصیه می‌شود.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات