زوم‌اَپ: ثبت و مشاهده ی تصاویر پانوراما با اپلیکیشن یونیورسال TurnMe Panorama

یک‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
TurnMe Panorama اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید تصاویر پانوراما را به صورت ۳۶۰ درجه و تنها با حرکت دادن گوشی خود مشاهده کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

امکان ثبت تصاویر پانوراما از سال‌ها پیش و حتی در گوشی‌های جاوا نیز امکان پذیر بود و به دلیل آن که تواناییثبت تمام جزئیات یک منظره را داشت، به سرعت به یکی از محبوب ترین شیوه‌های عکاسی تبدیل شد؛ به طوری که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم یکی از رایج ترین شیوه‌های عکاسی به حساب می‌آید. اما با تولید گوشی‌های هوشمند و اضافه‌شدن سنسورهای حرکتی، تصاویر پانوراما به نسل جدیدی ارتقاء یافت و به لطف این ویژگی گوشی‌های هوشمند، ثبت و مشاهده‌ی این تصاویر وارد مرحله‌ی جدیدی شد. تا پیش از این موضوع، عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ای در گوشی‌های جاوا، به صورت یک تصویر با اندازه‌ای بسیار طولانی قابل مشاهده بود که تمام ۳۶۰ درجه‌ی محیط را در یک تصویر ساده به شما نشان می‌داد. اما با ورود سنسورهای هوشمند، کاربران توانستند تا این تصاویر را، دقیقا مشابه زمانی که به ثبت آن‌ها پرداختند، و تنها با حرکت دادن گوشی مشاهده کنند.

TurnMe Panorama اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که وظیفه دارد تا عکس‌های پانورامای شما را که به صورت ساده ذخیره کرده‌اید، به حالت ۳۶۰ درجه‌ی حقیقی تبدیل کند؛ به طوری که با حرکت دادن گوشی خود به اطراف، بتوانید تصویر را نیز حرکت دهید و حسی مشابه آن که همین حالا مشغول تماشای منظره از داخل دوربین موبایل خود هستید را تجربه کنید. اگر نحوه‌ی کارکرد این برنامه را درک نکردید نگران نباشید؛ چرا که به محض ورود به برنامه، TurnMe Panorama تصاویر آماده‌ی خود را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید با مشاهده‌ی آن‌ها، به طور کامل از کارکرد این اپلیکیشن فوق العاده آگاه شوید و خود نیز به ثبت چنین عکس‌هایی بپردازید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات