زوم‌اپ: Calcoid؛ یکی از زیباترین ماشین‌های حساب مهندسی برای اندروید

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
بدون شک می‌توان قابلیت‌های بی شماری را برای ماشین‌های حساب متصور شد، اما تنها چیزی که در مورد آنها نمی‌توان گفت زیبایی است. اپلیکیشنی که قصد داریم امروز به شما معرفی کنیم، Calcoid نام دارد و لقب زیباترین ماشین حساب مهندسی اندروید را به دوش می‌کشد.
تبلیغات

Calcoid نام ماشین حساب مهندسی است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و با طراحی ساده، جذاب و کاربر پسند خود قطعا هر کاربری را به هنگام کار با آن خوشنود می‌سازد. در این اپلیکیشن تقریبا می‌توانید انواع و اقسام عملیات ریاضی نظیر توابع مثلثاتی، نمایی، لگاریتمی و... را در دست داشته باشید و با آنها کار کنید. همچنین می‌توان با پرداخت حق اشتراک سالیانه حدود 1 دلار، از تمامی امکانات این اپ استفاده کرد. هر چند که بسیاری از این امکانات به طور رایگان عرضه شده‌اند.

calcoidapp

به واقع باید تیم توسعه دهنده‌ی Calcoid را به خاطر ساخت این اپ تحسین کرد چرا که علاوه بر توجه به قابلیت و عملکرد، به طراحی و ظاهر اپ بسیار توجه شده است.

می‌توان حالت‌های گرافیکی و تصاویر پس زمینه‌ی مختلفی را برای Calcoid در نظر گرفت و آن را شخصی سازی نمود.

درست است که از نظر ظاهری این اپلیکیشن بسیاری از الگو‌ها و دستور العمل‌های طراحی را از سیستم عامل iOS 7 اپل به ارث برده و در نگاه اول انسان را به یاد اپلیکیشن‌های ساخت اپل می‌اندازد اما حقیقت امر این است که این اپ به طور انحصاری برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده و توسعه دهندگان آن نیز به طور خاص بر روی اندروید متمرکز شده‌اند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات