مایکروسافت اپلیکیشن هواشناسی خود را با امکان پیش‌بینی هوا در ماه‌های مختلف سال برای اندروید عرضه کرد

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن جدید پیش‌بینی آب و هوا مایکروسافت، که در آن هنوز خبری از نسخه مخصوص ویندوز فون نیست، به صورت اختصاصی تنها برای اندروید عرضه شده و امکانات جالب‌ توجهی همچون پیش‌بینی وضعیت کامل جوی در ماه‌های متفاوت سال  دارد. با ما برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن همراه شوید.
تبلیغات

 اگر از کاربران اندروید هستید، اپلیکیشن بخش تحقیقاتی مایکروسافت،‌ به شما امکان می‌دهد تا موقعیت و محل جغرافیایی مورد نظرتان را بر روی نقشه معین کنید و سپس در هر یک از ماه‌های خاص که دوست دارید، وضعیت جوی آن‌ منطقه را از نظر میزان دما، رطوبت، متوسط بارش باران و میزان آفتابی بودن مشاهده کنید. 

climatology

برای مثال هنگامی که قصد سفر به کشوری خاصی را داشته باشید، می‌توانید از وضعیت جوی آنجا در ماهی که برنامه‌ریزی کرده‌اید آگاه شوید و برنامه‌ریزی بهتری برای سفرهای خود داشته باشید. 

البته آنطور که از دیدگاه‌ها و امتیازات کاربران در صفحه گوگل‌پلی این اپلیکیشن به نظر می‌رسد، گویا اپلیکیشن مایکروسافت امکانات محدودی دارد که نمی‌تواند جایگزین قابل قبولی برای اپلیکیشن‌های محبوب دیگر در این زمینه همچون اپلیکیشن یاهو باشد. البته هنوز برای قضاوت اندکی زود است و باید منتظر دیدگاه‌های بیشتر و به روزرسانی آینده از این نرم‌افزار باشیم. 

 

 

 اگر شما از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید، دیدگاه‌های خود را با ما در این رابطه در میان بگذارید. 

بروزرسانی: مایکروسافت این اپلیکیشن را در فروشگاه نرم‌افزار ویندوز فون نیز قرار داد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات