زوم‌اپ: Mailbox، جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن‌های ایمیل شما

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
در دنیای دیجیتال امروزی که بسیاری از امور به صورت دیجیتالی انجام می‌شوند، پست الکترونیکی نقشی اساسی ایفا می‌کند. می‌توان گفت که بسیاری از افراد این روزها دست کم بخشی از کارهای شخصی و اداری خود را با استفاده از ایمیل انجام می‌دهند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم شما را با اپلیکیشن Mailbox آشنا سازیم که می‌توان آنرا یک کلاینت مناسب برای سرویس‌های مختلف ایمیل دانست.
تبلیغات

با گسترش نفوذ گجت‌های هوشمند به زندگی مدرن، اکثر کارهایی که قبلا به وسیله‌ی کامپیوترهای شخصی انجام می‌گرفتند را می‌توان با استفاده از گوشی یا تبلت به انجام رسانید. چک کردن ایمیل‌ها و پاسخ دادن به آنها نیز جزو آن دسته از اموری است که می‌توان آنرا به وسیله گوشی هوشمند یا تبلت انجام داد.

کمپانی DropBox که به خاطر ارائه‌ی سرویس‌های ابری و فضای ذخیره سازی رایگان مشهور است سازنده‌ی اپلیکشن Mailbox می‌باشد.

هدف از ساخت این اپلیکیشن، ارائه‌ی فضایی ساده و به دور از تجملات برای کار کردن با ایمیل است. در حال حاضر می‌توانید حساب ایمیل‌های خود در سرویس‌های مشهوری همچون جیمیل و یاهو را به این اپ اضافه کرده و از این پس با استفاده از Mailbox به بررسی ایمیل‌های خود بپردازید.

محیط اپلیکیشن نیز کاملا ساده طراحی شده و کار کردن با آن نیز ساده است. پس از خواندن ایمیل می‌توانید با کشیدن انگشت خود از چپ به راست آن را به یکی از چهار دسته‌بندی از پیش تعریف شده بفرستید. این دسته‌بندی‌ها عبارت‌اند از: حذف کردن، آرشیو کردن، ارسال به دسته‌بندی مورد نظر کاربر و علامت گذاشتن ایمیل. مورد آخر به کاربر این امکان را می‌دهد تا در مواقعی که نمی‌تواند یک ایمیل را به صورت کامل مطالعه کند، آن را علامت گذاری نموده تا بر اساس تنظیماتی که خود وی اعمال کرده در زمان و تاریخ معینی نمایش داده شود و بتواند آن ایمیل را به طور کامل و با فراغ بال مطالعه نماید.

mailboxapp

نقاط مثبت این اپلیکیشن سادگی، روان بودن و جذابیت به هنگام استفاده است. البته باید در نظر داشت که Mailbox به تازگی عرضه شده و قطعا نقاط ضعفی دارد که در بروزرسانی‌های آینده بر طرف خواهند شد.

به شخصه هنگامی که از سرویس جیمیل استفاده می‌کنم می‌توانم ایمیل‌های خود را به یکی از چهار دسته بندی از پیش تعریف شده یا دهها یا صدها دسته‌بندی اختصاصی که خود، آنها را ایجاد نموده‌ام بفرستم تا در مواقع خاص بتوانم بدون دردسر ایمیل‌های مرتبط را در اسرع وقت بیابم. متاسفانه میل باکس از لیبل‌ها و دسته‌بندی‌های موجود در جیمیل پشتیبانی نمی‌کند و برای استفاده باید مجددا آنها را تعریف کرد.

این اپلیکیشن کاملا رایگان است. بنابراین ارزش یک بار استفاده کردن را دارد. شاید پس از استفاده از آن به قدری تحت تاثیر قرار گرفتید که آنرا به عنوان اپلیکیشن پیش فرض ایمیل مورد استفاده قرار دهید.

میل باکس برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS به طور رسمی عرضه شده است. همچنین نسخه‌ی مخصوص OS X نیز قرار است به زودی منتشر شود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات