زوم‌اپ: ماه رمضان را با تقویم هجری ویندوزفون بگذرانید

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
ماه مبارک رمضان در پیش است و خوب است در این ماه پربرکت با استفاده از تلفن هوشمند از اوقات شرعی آشنا شویم. Hijri Calendar Pro یک اپلیکیشن ویژه کاربران ویندوز فون است که تقویم هجری قمری را نمایش می‌دهد و کاربران مسلمان می‌توانند با استفاده از آن از اوقات شرعی و رویدادهای اسلامی مطلع شوند.
تبلیغات

 Hijri Calendar Pro بهترین اپلیکیشن هجری قمری برای کاربران ویندوزفون است. این اپ برای ما ایرانی‌ها که تقویم ملی‌مان هجری خورشیدی است چندان جذاب نیست ولی در ماه مبارک رمضان استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند در یادآوری اوقات شرعی بسیار مفید باشد.

hijri-cal-1

در این اپلیکیشن می‌توانید قرارهای خود را تنظیم نموده و برای آنها یادآور قرار دهید. این اپلیکیشن یک کاشی زنده برای قرار گرفتن در صفحه اصلی نیز دارد و از صفحه قفل نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معنا است که کاربر می‌تواند با فعالسازی گزینه Set Lock Screen و انتخاب یک تصویر برای صفحه قفل رویدادها اسلامی، اوقات شرعی و یادآورهایی که خودش وارد تقویم نموده را بر روی صفحه قفل مشاهده کند.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت تبدیل تاریخ هجری به میلادی و بالعکس اشاره کرد. همچنین کاربر می‌تواند تاریخ روز مورد نظر خود را کپی کرده و در اپ‌های دیگر پیست کند.

hijri-cal-2

رابط کاربری این تقویم بسیار زیبا، ساده و کاربردی است. کاربرانم ویندوزفون در ماه مبارک رمضان می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن از تمام رویدادهای اسلامی و اوقات شرعی باخبر شوند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات