لانچر Aviate یاهو برای عموم کاربران اندروید ارائه شد

سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
لانچر Aviate که توسط یاهو تصاحب شد، برای عموم کاربران اندرویدی ارائه شد.
تبلیغات

Aviate تا پیش از این که توسط یاهو تصاحب گردد، یکی از لانچرهای برتر اندروید بود. پس از این که یاهو صاحب رسمی این اپلیکیشن شد، یک نسخه بتا از آن را برای برخی از کاربران ارائه کرد تا بتواند با رفع ایرادات جزئی، تجربه‌ی بهتری از سرویس‌های خود را در این لانچر پدید آورد. حال نسخه رسمی این اپلیکیشن برای کاربران اندروید عرضه شده است.

بهترین لانچر اندروید

Aviate از مرحله بتا خارج شده و به طور رسمی برای همه کاربران اندروید نسخه ۴ و بالاتر ارائه شده است. این اپ با کلمه Yahoo همراه شده (Yahoo Aviate) و برخی سرویس‌های یاهو نیز با آن یکپارچه شده اند.

اما هسته‌ی اصلی این اپلیکیشن تغییر چندانی نداشته است. این لانچر به صورت پویا بر اساس میزان استفاده شما از اپ‌ها، ترتیب نمایش آنها در دسته‌های مختلف را تغییر می‌دهد. این بدان معنا است که وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید، از اخبار روز و وضعیت آب‌وهوا مطلع خواهید شد؛ وقتی سر کار هستید اپلیکیشن‌های تولید محتوا و اداری به شما پیشنهاد می‌گردند و هنگام رانندگی اپ‌های پخش موسیقی و مسیریابی نمایش داده می‌شوند.

یاهو برخی سرویس‌های جدید را با این اپلیکیشن یکپارچه ساخته است؛ مثلاً اطلاعات آب‌وهوا از سرویس یاهو گرفته می‌شود و منبع خلاصه‌ی اخبار، اپلیکیشن News Digest یاهو است. یکپارچه‌سازی با تقویم بهتر از گذشته شده و لمس صفحه از پایین به بالا، مخاطبین محبوب شما را نمایش می‌دهد تا بتوانید با آنها تماس گرفته یا پیامی برایشان ارسال کنید.

Aviate تا پیش از تصاحبش توسط یاهو، یکی از برترین لانچرهای اندرویدی قلمداد می‌شد. به نظر می‌رسد که نسخه جدید یاهویی این اپلیکیشن نیز همان کیفیت را به همراه رفع برخی ایرادات دارد. یاهو می‌داند که اگر بخواهد این اپلیکیشن موفق باشد، باید محتوای خارج از سرویس‌های یاهو را نیز بر روی آن ارائه نماید. هدف این است که در بهترین زمان و مکان، بهترین محتوا به کاربر ارائه شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که این لانچر در نهایت به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات