زوم‌اپ: Nike+ Running؛ بسته‌ی کاملی از تمام مواردی که یک دونده به آن نیاز دارد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با فرا رسیدن فصل گرما، بسیاری از ورزشکاران و ورزش‌دوستان سعی می‌کنند به جای مراجعه به باشگاه، در دل طبیعت و فضای خارجی اقدام به تمرین نمایند. اپلیکیشن Nike+ Running یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تحت نظر گرفتن فعالیت‌های شما در زمان‌هایی است که در حال دویدن هستید.
تبلیغات

چندی پیش در زوم‌اپ، اپلیکیشن Moves را به شما عزیزان معرفی کردیم. حال قصد داریم یکی دیگر از اپ‌های قدرتمند در زمینه دوندگی را به شما معرفی نماییم.

Nike+ Running به همراه هفت قابلیت کلیدی عرضه شده است این موارد عبارت اند از:

  • بررسی مکان فعالیت بدنی از طریق سامانه‌ی GPS
  • نمایش و ثبت میزان سرعت کاربر به هنگام دویدن
  • ثبت مدت زمان دوندگی
  • نمایش میزان کالری سوزانده شده
  • مقدار مسافت طی شده
  • به اشتراک‌گذاری عملکرد کاربر در شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه‌ی آموزش‌ها و اصول حرفه‌ای دویدن توسط برترین و سرشناس‌ترین مربیان و ورزشکاران جهان
nikerunning

از نظر عملکرد و قدرت، این اپلیکیشن شباهت زیادی به رقیب سرسخت خود یعنی Moves دارد. بسیاری از قابلیت‌های ارائه‌شده در این اپلیکیشن، مانند نمایش میزان کالری سوزانده شده، نمایش نقشه حرکت کاربر، به اشتراک‌گذاری اطلاعات با دوستان و... درست همانند Moves است؛ اما وجه تمایز اصلی Nike+ Running با دیگر اپلیکیشن‌ها این است که می‌توانید لیستی 100 نفره از دوستان خود را ایجاد کنید و سپس به رقابت با آن‌ها بپردازید. این موضوع در ایجاد انگیزه، نقشی اساسی ایفا می‌نماید. دیگر ویژگی این اپلیکیشن، ارائه‌ی دستورالعمل و آموزش اصولی دویدن توسط متخصصان این حوزه است. این ویژگی نیز بسیار حیاتی است؛ چرا که کاربر می‌تواند در مدت زمان کوتاهی، به طور رایگان به نتیجه‌ی مطلوب خود دست یابد.

ویژگی دیگر این اپلیکیشن قابلیت پخش موسیقی در داخل خود اپ است. چنانچه تجربه کار‌کردن با چنین اپلیکیشن‌هایی را داشته باشید، حتما می‌دانید یکی از مواردی که کاربر را تحریک به فعالیت بیشتر می‌نماید، گوش‌دادن به موسیقی‌ در هنگام دویدن است. حال، کمپانی نایک این نیاز کاربران را به خوبی درک کرده و کاربر می‌تواند به هنگام فعالیت بدنی، بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن، به موسیقی مورد علاقه‌ی خود نیز گوش فرا دهد.

این اپلیکیشن به طور رسمی برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات