زوم‌اپ: Collider؛ یک بازی بسیار ساده که سرعت‌عمل و تمرکز شما را به چالش می‌کشد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Collider نام یک بازی مهیج و هیجان‌انگیز است که برای دستگاه‌های هوشمند عرضه شده. همانند بسیاری از بازی‌های مشابه، Collider نیز می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. مطمئن باشید اگر به اندازه‌ی کافی سرعت‌عمل و تمرکز به خرج دهید، به سرعت به Collider عادت می‌کنید.
تبلیغات

فصل امتحانات به زودی به پایان می‌رسد و فصل تعطیلات در پی آن آغاز می‌شود. یکی از بهترین تفریحات که می‌توان در تابستان یا اوقات بیکاری انجام داد، بازی‌کردن با گجت‌های هوشمند است. Collider نیز یکی از بازی‌های اعتیاد‌آوری است که می‌تواند هر روز چند ساعت از وقت شما را به خوبی پر کند.

colliderapp

فلسفه‌ی این بازی همانند بسیاری از بازی‌های رایج این روزهای دنیای گجت‌ها، بسیار ساده است. شما در یک تونل قرار دارید و به سرعت در حال حرکت هستید. اما مشکل اصلی اینجاست که موانعی بر سر راه شما قرار دارند که می‌بایست برای ادامه‌ی مسیر از شر آن‌ها خلاص شوید. تنها راهی که برای عبور از این موانع وجود دارد، گذر‌کردن از شیارهای باریکی است که بر روی این موانع گردان قرار دارد. در مراحل ابتدایی سرعت حرکت شما و گردش موانع بسیار کند است و به همین دلیل عبور از آن‌ها کار چندان سختی نیست. اما رفته رفته با کسب امتیاز بیشتر و راه پیدا‌کردن به مراحل بالاتر، سرعت حرکت در تونل به شکل باور نکردنی افزایش می‌یابد و همین موضوع باعث می‌شود تا عبور از موانع کاری بسیار مشکل باشد. برای عبور از مراحل مختلف این بازی، به دو فاکتور اساسی نیاز دارید؛ اولین فاکتور ضروری، سرعت‌عمل و دومی نیز تمرکز بالا برای تشخیص موانع و یافتن بهترین مسیر برای حرکت است. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی، قابلیت ضبط مراحلی است که توسط کاربر انجام می‌گردند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فیلم بازی خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است و می‌توانید نسخه‌ی مناسب با دستگاه خود را از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات