اپل سرویس HealthKit را معرفی نمود

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که در پوشش زنده زومیت از کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل مشاهده کردید، این کمپانی قابلیت‌های بسیاری را در نسخه جدید سیستم عامل‌هایش معرفی کرد. امکاناتی از جمله Health Kit که آیفون شما را به یک دستگاه کنترل‌کننده سلامت جسمانی تبدیل می‌سازد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه زومیت شوید.
تبلیغات

 آیفون اپل از چند نسخه‌ قبل، میزبان اپلیکیشن‌هایی برای کنترل سلامت جسمانی و فیزیک بدنی شما بوده است. اما با ارائه نسخه هشتم از این سیستم عامل، اپل قصد دارد تا آیفون را به یک دستگاه کنترل سلامتی دائمی تبدیل سازد. 

سرویس جدید Health Kit، فعالیت‌های جسمانی شما را بر اساس فعالیت‌های مهم بدن همچون خواب و استراحت، حرکات ورزشی و ... دنبال کرده و آن‌ها را ذخیره و آنالیز می‌کند. قابلیت‌های این سرویس از طریق اپلیکیشنی به نام Health در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. بدین ترتیب قابلیت‌های اپلیکیشن‌های سلامتی و اطلاعات آن‌ها همچون اپلیکیشن NIKE به زیر چتری واحد در iOS 8 قرار خواهد گرفت تا بتوانید تمامی اطلاعات مربوط به سلامت خود را در یک جا مشاهده نمایید. همچنین به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات و آمارهای دلخواهتان را به نمایش دیگران بگذارید. 

البته بدون شک نام‌های بزرگ دیگری به غیر از Nike در گسترش سرویس‌های مربوط به سلامتی اپل که این روزها به سرویسی معمول در تلفن‌های هوشمند بزرگ بدل شده، همکاری خواهند کرد. به هر صورت باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از کاربردها و امکانات این اپلیکیشن به منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات