زوم‌اپ: Camera 360 ابزاری فوق‌العاده برای ویرایش تصاویر

یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Camera 360 نام اپلیکیشنی کارآمد است که به منظور ویرایش تصاویر مورد استفاده میلیون‌ها نفر از کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن رایگان شامل صدها فیلتر گوناگون و موارد بی شماری است که در هیچ اپلیکیشنی یافت نمی‌شوند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم شما را با این این اپلیکیشن آشنا کنیم.
تبلیغات

Camera 360 اپلیکیشنی است که به صورت رایگان برای پلتفرم‌های رایج موبایل عرضه شده و جالب‌تر از آن اینکه در حال حاضر بالغ بر چند صد میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

این نرم‌افزار همانند بسیاری از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر دارای امکاناتی مانند چرخش، بریدن، تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر است. اما این‌ها مواردی نیستند که باعث متفاوت بودن Camera 360 شده‌اند. نقطه‌ی قوت این اپلیکیشن موارد و قابلیت‌های بی شماری است که به صورت رایگان به کاربر ارائه می‌دهد.

یکی از امکانات این اپلیکیشن قابلیت منحصر به فرد آن برای تهیه‌ی عکس‌های سلفی است که کاربر از خود و دیگران تهیه می‌کند. Camera 360 مجموعه‌ی بی نظیری از فیلترها و افکت‌های خوب برای تهیه این نوع عکس‌ها دارد.

ارائه‌ی مجموعه‌ای کامل از امکانات گوناگون جهت ویرایش تصاویر، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از طریق دوربین گوشی عکاسی کنید. با استفاده از قابلیت Burst می‌توانید به صورت دستی و با لمس صفحه‌ی نمایش دستگاه، اقدام به عکس‌برداری با سرعت زیاد کنید و یا با تنظیم اپلیکیشن می‌توانید به طور خودکار تا حداکثر 60 فریم عکاسی کنید. البته شایان ذکر است قابلیت Burst تنها در گوشی‌ آیفون 5S استفاده شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های Camera 360، ویژگی Double Exposure است که به کابر این امکان را می‌دهد که با یک بار عکاسی بتواند دو فریم را ذخیره کرده و پس از ادغام عکس‌ها با یکدیگر تصویری زیبا با افکت Blend تهیه نماید.

همچنین می‌توانید تا سقف حداکثر 5 ثانیه برای هر عکس یک فایل صوتی تهیه کنید تا در هنگام نمایش عکس پخش شود. این موضوع به هرچه بیشتر خاطره انگیز شدن عکس‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

قابلیت دیگر این اپلیکیشن توانایی آن در عکاسی در نور کم است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید زمان Exposure را به میزان حداکثر یک ثانیه افزایش دهید تا در شرایطی که نور محیط کم است بتوانید عکس‌های با کیفیتی داشته باشید.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن متفاوت برای عکاسی و ویرایش تصاویر با امکانات بی شمار هستید، Camera 360 بهترین گزینه‌ی شما خواهد بود.

این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل ویندوزفون، iOS و اندروید عرضه شده و کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند نسخه‌ی مناسب را از طریق لینک‌های زیر دریافت کنند.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات