با بروزرسانی Google Now، کارت‌های اطلاع‌رسانی به صورت آفلاین در دسترس خواهند بود

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
Google Now یکی از کاربردی‌ترین و بهترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود که به صورت متداوم از سوی تیم توسعه‌دهنده‌اش در گوگل بهینه‌سازی شده و پیشرفته‌تر می‌گردد. در نسخه جدید Google Now این امکان وجود دارد که کارت‌های اطلاع‌رسانی این اپ به صورت آفلاین نیز بروزرسانی شده و در دسترس باشند.
تبلیغات

پیش از این بروزرسانی ، گوگل ناو بدین صورت کار می‌کرد که در صورت قطع اتصال به اینترنت برخی از کارت‌ها دیگر موجود نبوده و محو می‌شدند که گاها آزاردهنده بود. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک قرار کاری را در تقویم گوگل ثبت کرده‌اید و منتظرید طبق معمول از طریق گوگل ناو و کارت مخصوص این قرار از آن مطلع گردید. اما وقتی در مترو هستید ناگهان سیگنال موبایل‌تان کم می‌شود و شما دیگر از قرارتان مطلع نمی‌شوید.

اما حالا در نسخه جدید این مشکل مرتفع شده و این اپلیکیشن با یک بار اتصال به اینترنت تمام اطلاعات مورد نیاز شما را ذخیره می‌کند و در حالت آفلاین نیز آنها را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته در اولین ارتباط برقرار شده با اینترنت، دوباره این اپلیکیشن بروزرسانی می‌شود. قابلیت جدید ممکن است به رشد بیشتر افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند بیانجامد. لازم به ذکر است که با نرخی قابل توجه، تعداد کاربرانی که از گوگل ناو استفاده می‌کنند رو به افزایش است.

گوگل به کاربران اندروید پیشنهاد داده که نسخه جدید اپلیکیشن Google Search را دانلود کنند تا از قابلیت‌های جدید بهره‌مند گردند. شما می‌توانید نسخه جدید این اپ را از کافه بازار دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات