کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مدتی قبل، گوگل برنامه اندرویدی را منتشر کرد که به کاربرانش کمک می‌کند لینک‌های بلند را کوتاه نموده و از جزئیاتی نظیر اینکه چه کسانی بر روی لینک‌ها کلیک نموده‌اند نیز آگاه شوند.
تبلیغات

گوگل مدت‌هاست که سرویس goo.gl را برای کوتاه‌سازی لینک‌های کاربران عرضه نموده است. کاربران قادرند تا بوسیله اطلاعات کاربری خود، در این سایت وارد شده و پس از Paste کردن لینک طولانی خود، نسخه بسیار کوتاه‌تر از آن را از گوگل دریافت کنند. همچنین گوگل در بالای لینکی که بصورت دوستانه به اشتراک گذاشته شده باشد، اطلاعاتی آماری در رابطه با کسانی که از این لینک بازدید نموده‌اند را ارائه خواهد کرد.

مدتی قبل، گوگل نسخه اندرویدی این سرویس را نیز بصورت رسمی در اختیار کاربران گجت‌های همراه خود قرار داد تا کوتاه‌سازی و پیگیری لینک‌ها را برای این دسته از کاربران اندرویدی نیز آسان‌تر سازد.

URL-Shortener

این برنامه رایگان بوده و شما می‌توانید آن را از فروشگاه کافه بازار دریافت نمائید.

البته بسیاری از سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف برای کوتاه‌سازی لینک‌ها وجود دارند؛ ولی برنامه فوق، بر خلاف آنچه در اکثر شبکه‌های مجازی بدین منظور وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا میزان تأثیرگذاری و استقبال از پست‌های خود را بهتر و دقیق‌تر بسنجید. با استفاده از برنامه گوگل برای ‌کوتاه کردن لینک‌ها، شما در عرض چند ثانیه می‌توانید لینک‌های بلند و زشت را به لینک‌کوتاه و جذاب تبدیل کنید؛ زمانی کمتر از اینکه بروید و پشت رایانه خود بنشینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات