آفیس موبایل مایکروسافت اکنون برای استفاده بر روی اندروید و آیفون کاملا رایگان است

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی مایکروسافت آفیس برای آیپد که بسیاری را مدت‌ها منتظر نگاه داشته بود، اکنون مایکروسافت آفیس برای موبایل را برای استفاده بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون بطور کلی رایگان کرد تا عرصه را بر رقیبان تنگ‌تر از پیش کند. سابقا  برای هرگونه استفاده ازاپلیکیشن آفیس بر روی اندروید ، خریداری اشتراک Office 365 اجباری بوده است.
تبلیغات

 اکنون همانگونه که در دستگاه‌های ویندوز فون شاهد آن هستیم، تمامی کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون نیز (در صورت مصرف کننده‌ی خانگی و غیرتجاری بودن) می‌توانند بصورت کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک آفیس 365 نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد آفیس مایکروسافت اقدام کنند. این اپلیکیشن در حقیقت از منظر مایکروسافت نقش تشویق‌کننده برای استفاده از نسخه‌ی دسکتاپ و آیپد دارد که در آن‌ها کاربر ملزم به پرداخت حق اشتراک کامل خواهد بود.

در هر صورت این اتفاق خبر خوشی برای کاربران این سرویس محبوب خواهد بود که از این پس می‌توانند به رایگان و در حال حرکت نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد خود اقدام کنند. این نسخه هم‌اکنون وارد فروشگاه پلی استور گوگل و نیز اپ استور اپل شده و با دریافت نسخه‌ی جدید دیگر نیازی به وارد نمودن اشتراک آفیس 365 نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات