زوم‌اپ: کمک‌های اولیه

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمندی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. این مقاله، آخرین قسمت از سری زوم‌اپ در سال ۱۳۹۲ محسوب می‌شود. ضمن تبریک نوروز باستانی و سال جدید به شما کاربران دوست‌داشتنی، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشن کمک‌های اولیه، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Pocket First Aid & CPR

در زمان وقوع زمین‌لرزه هولناک هائیتی، یک مرد به کمک اپلیکیشن Pocket First Aid & CPR، نزدیک به ۶۰ ساعت زنده ماند. در نسخه جدید اپلیکیشن، علاوه بر اطلاعات بسیار مفیدی در مورد انجام کمک‌های اولیه برای بزرگسالان و کودکان، راهنمای انجمن آمریکایی قلب برای CPR نیز به روز شده است. وجود ۳۴ ویدئو و ۶۴ تصویرسازی باکیفیت در کنار متون تخصصی و کاربردی به کاربران در زمینه یادگیری کمک‌های اولیه کمک زیادی خواهد کرد.

Pocket First Aid & CPR

دانلود از فروشگاه آیتونز (۹۷.۱ مگا‌بایت) | فروشگاه گوگل‌پلی (۹.۷ مگا‌بایت)

First Aid by American Red Cross

First Aid by American Red Cross، اپلیکیشن رسمی صلیب سرخ ایالات متحده است. اپلیکیشن شامل راهنمای کمک به مصدومان و توصیه‌های ایمنی در مورد هر چیزی است. از زندگی در مجاورت آتشفشان‌ها گرفته تا مننژیت. لود اولیه محتویات این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به وای‌فای بخشی از اطلاعات مهم و ضروری را در اختیار داشته باشید.

First Aid by American Red Cross

دانلود از فروشگاه آیتونز (۴۱.۵ مگا‌بایت) | فروشگاه گوگل‌پلی (۴۲ مگا‌بایت)

Mobile First Aid

آشنایی با کمک‌های اولیه، از مواردی است که می‌تواند در یک لحظه باعث نجات فردی از مرگ حتمی شود. اگر به دنبال اپلیکیشنی کاربردی و روان برای آشنایی با کمک‌های اولیه هستید، Mobile First Aid یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اطلاعات مختلف ارائه شده در مورد مصدومیت‌های گوناگون به کاربر امکان می‌دهد تا رسیدن نیروهای امداد، شرایط جسمانی مصدوم را کنترل کند.

Mobile First Aid

دانلود از فروشگاه ویندوزفون (۲ مگا‌بایت)

اپلیکیشن شما: تقویم جلالی برای ویندوزفون

اپلیکیشن ایرانی Jalali Calendar، یک تقویم شمسی با محیط کاملا فارسی و یکپارچه با گوشی است.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن Jalali Calendar:

• برخورداری از تقویم ماهیانه شمسی، قمری و میلادی• نمایش مناسبت‌های تقویم ایران• دارای اوقات شرعی دقیق شهرهای ایران• امکان یادآوری و پخش اذان• تبدیل حرفه‌ای تاریخ‌های شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر• امکان افزودن یادآوری به تقویم گوشی بر اساس تاریخ شمسی• نمایش یادآوری‌های ذخیره شده در تقویم گوشی (حساب مایکروسافت) داخل برنامه، کاشی زنده و صفحه قفل

تقویم جلالی

دانلود اپلیکیشن Jalali Calendar از فروشگاه ویندوزفون (۹ مگابایت)

 اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات