تماشاکنید: اپلیکیشن دوربین در ویندوزفون 8.1 چه تغییراتی کرده است؟

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که اخبار مربوط به ویندوزفون 8.1 را دنبال کرده باشید، می‌دانید که مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات و بهینه‌سازی‌های عظیمی روی سیستم‌عامل ویندوزفون خود است. همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، ردموندی‌ها با طراحی مجدد مرکز اعلانیه‌ها در این سیستم‌عامل آن را به یک بخش بسیار کاربردی تبدیل کرده‌اند. همچنین مایکروسافت سیستم دستیار صوتی خود را نیز با نام کورتانا به ویندوزفون 8.1 اضافه کرده است. اما این همه‌ی ماجرا نیست و گویا مایکروسافت اپلیکیشن دوربین را نیز در ویندوزفون 8.1 تغییر داده است.
تبلیغات

براساس یک ویدئو که توسط UnleashThePhone منتشر شده است، این اپلیکیشن الگو و ساختار نسخه‌ی پیشین را حفظ کرده است، اما تغییرات کوچک ولی کاربردی در آن اعمال شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، در سمت راست شاهد اضافه شدن آیکون‌های دسترسی سریع برای ثبت تصاویر تکی، فیلم‌برداری و همچنین ثبت تصاویر در حالت Burst هستیم. سمت چپ نیز دربردارنده‌ی آیکون‌هایی برای دسترسی سریع است که کاربر می‌تواند برحسب نیاز خود این آیکون‌ها را در تنظیمات تغییر داده و آیکون ابزار‌هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می‌دهد، وارد این قسمت نماید که شامل ابزارهایی چون فلاش، انتخاب لنز، رزولوشن تصویر و ISO است.

لینک دانلود ویدئو

شاید بسیاری از کاربران ویندوزفون در پی مقایسه‌ی آن با اپلیکیشن دوربین نوکیا باشند که برای این موضوع باید به انتظار انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ویندوزفون باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات