تیک‌تاک استودیو معرفی شد؛ پلتفرمی برای مدیریت حساب کاربری

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
لوگو تیک تاک
تیک‌تاک استودیو برای مدیریت حساب کاربری و ارائه‌ی ابزارهای مفید به تولیدکنندگان محتوا معرفی شد.
تبلیغات

تیک‌تاک با تمرکز روی ابزارهای مخصوص تولیدکنندگان محتوا، از پلتفرم جدیدی به نام تیک‌تاک استودیو رونمایی کرد. هدف این پلتفرم کمک به تولیدکنندگان برای مدیریت بخش‌های مختلف حساب کاربری‌ روی گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر است.

تیک تاک استودیوز روی گوشی و لپ تاپ
TikTok

تیک‌تاک با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، تیک‌تاک استودیو را به‌عنوان پلتفرم جامع تولید و مدیریت محتوا توصیف کرد که با ابزارهای مختلف، امکان ساخت، ویرایش و آپلود پست و همچنین مدیریت و تجزیه‌و‌تحلیل حساب کاربری را دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. بخشی از این داده‌های تحلیلی قبلاً هم در تیک‌تاک وجود داشت، اما پلتفرم استودیو داده‌ها را به‌شکلی بصری‌تر نمایش می‌دهد.

تیک تاک استودیوز روی گوشی
TikTok

تیک‌تاک استودیو جایگزین هر دو سرویس TikTok Creator و Creator Center می‌شود. کاربران این پلتفرم می‌توانند برای هدف‌گذاری بهتر محتوا روی مخاطبان، به داده‌های تحلیلی مفیدی دسترسی داشته باشند. گزینه‌های کسب درآمد در همین بخش نمایش داده می‌شوند.

تیک‌تاک استودیو امکان مدیریت پست‌ها و ویرایش محتوا را با ابزارهایی مثل زیرنویس خودکار، ویرایشگر عکس و برش خودکار برای بهبود کیفیت محتوا در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

تیک‌تاک استودیو هم‌اکنون از طریق وب‌سایت tiktok.com/tiktokstudio در دسترس قرار دارد و به‌صورت اپلیکیشن مستقل برای اندروید منتشر شده است. طبق اعلام تیک‌تاک، نسخه‌ی iOS هفته‌ی آینده در اپ‌ استور قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات