مسابقات کشتی‌ کج به شبکه اجتماعی ایکس می‌آیند

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی کمپانی WWE که بر نمایشگر بزرگ سالن‌های WWE پخش شده است
شرکت WWE در همکاری با شبکه‌‌ی اجتماعی X محتوایی را به این پلتفرم می‌آورد.
تبلیغات

WWE با شبکه‌‌ی اجتماعی ایکس وارد همکاری شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، این دو شرکت قرارداد دو ساله‌ای را برای پخش برنامه‌‌‌ی هفتگی جدیدی با نام WWE Speed امضا کرده‌اند. این برنامه که شامل مسابقات زمان‌بندی‌شده‌ی نهایتاً پنج‌دقیقه‌ای است، منحصراً در پلتفرم ایکس دردسترس خواهد بود.

قرار است کشتی‌گیران معروفی در WWE Speed شرکت کنند. پخش برنامه از بهار امسال آغاز خواهد شد و هر هفته قسمت جدیدی از آن در ایکس قرار می‌گیرد.

شبکه‌‌ی اجتماعی ایکس در جام جهانی ۲۰۲۲ محتوای اختصاصی با همکاری شبکه‌ی فاکس پخش کرد. آن‌ها امسال با شبکه NBC یونیورسال همکاری خواهند کرد تا بخش‌هایی از المپیک پاریس را پخش کنند.

ایکس تنها شرکتی نیست برای ارتباط با جهان WWE وارد عمل می‌شود. این خبر در حالی منتشر شده که نتفلیکس، حق پخش برنامه‌ی معروف و پربیننده‌ی دوشنبه‌شب‌های RAW را با پرداخت پنج میلیارد دلار به مدت ۱۰ سال خریداری کرده است.

قرارداد نتفلیکس شامل برنامه‌های هفتگی در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا به همراه پخش برنامه‌های WWE NXT و Smack Down در کشورهای خارج از ایالات متحده می‌شود. مخاطبان بین‌المللی از سال آینده به فیلم‌های مستند، برنامه‌های جدید و سریال‌های اختصاصی دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات