از این‌ پس برای ارسال نامحدود پیام خصوصی در توییتر باید اشتراک بخرید

شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نگاه خیره ایلان ماسک / Elon Musk با چهره جدی
ایلان ماسک برای مقابله‌ با پیام‌های اسپم محدودیت جدیدی در توییتر اعمال کرده است: برای ارسال نامحدود پیام خصوصی باید اشتراک بخرید.
تبلیغات

توییتر در اقدامی برای کاهش اسپم، تعداد پیام‌های خصوصی‌ای را که کاربران غیراشتراکی در طول هر روز ارسال می‌کنند، محدود کرده است. به بیانی بهتر، برای ارسال نامحدود پیام‌های خصوصی لازم است حتماً سرویس اشتراکی توییتر بلو را خریداری کنید.

بر اساس گزارش ورج، توییتر به‌طور دقیق مشخص نکرده که تعداد پیام‌های روزانه در بخش دایرکت تا چه حد محدود می‌شود. این شرکت در صفحه‌ی پشتیبانی وب‌سایت رسمی‌اش گفته که تغییرات از روز گذشته اعمال شده‌اند.

ایلان ماسک از زمان به‌دست‌گیری سکان رهبری توییتر، تلاش زیادی کرده است تا با محتوای اسپم در این شبکه‌ی اجتماعی مقابله کند.

ماسک پیش از تصاحب توییتر گفته بود که اگر درخواستش توسط مدیران این پلتفرم اجتماعی قبول شود، «بات‌های اسپم را شکست خواهیم داد یا در مسیر تلاش برای شکست خواهیم مرد!»

زمان زیادی از پیشنهاد اولیه نگذشته بود که ایلان ماسک گفت تا زمانی که اسناد کافی درباره‌ی تعداد بات‌های اسپم توییتر دریافت نکند، تصاحب این شرکت را به‌حالت تعلیق درمی‌آورد. البته در نهایت ماسک مجبور شد توییتر را تصاحب کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات