توییت جدید ایلان ماسک رکورد بازدید توییتر را جابه‌جا کرد

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر روی گوشی در دست
یکی از توییت‌های ایلان ماسک نزدیک‌ به ۵۴۴ میلیون بازدید دریافت کرده است تا رکورد بازدید توییت در این شبکه‌ی اجتماعی جابه‌جا شود.
تبلیغات

ایلان ماسک از زمان در اختیار‌ گرفتن سکان رهبری توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی را به کل متحول کرده است. توییتر اکنون سرویس اشتراکی هشت دلاری دارد و ایلان ماسک تیک آبی را مشروط به پرداخت پول کرده؛ همچنین آمار بازدید توییت‌ها به‌صورت عمومی نمایش داده می‌شود.

ماسک روز گذشته در راستای جدیدترین تغییرات توییتر گفت مشاهده‌ی پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی بدون ورود به حساب کاربری غیرممکن شده است. ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد برای مقابله‌ با جمع‌آوری داده‌های توییتر ازطریق سرویس‌های هوش مصنوعی، تعداد پست‌هایی که کاربران در طول روز مشاهده می‌کنند محدود شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد توییت موردبحث رکورد بازدید توییتر را شکسته است. در لحظه‌ی نوشته‌ شدن این مقاله، نزدیک‌ به ۵۴۴ میلیون بازدید برای توییت یادشده ثبت شده و آمار بازدید همچنان افزایش پیدا می‌کند.

در این بین نکته‌ی مهمی را نباید فراموش کرد. ۵۴۴ میلیون بازدید بدین معنی نیست که ۵۴۴ میلیون حساب کاربری توییت را مشاهده کرده‌اند. هر بار که توییت شما روی نمایشگر یکی از کاربران ظاهر شود، آمار بازدید محاسبه می‌شود. حتی اگر خود شما نیز توییت را ببینید، آمار بازدید بالا می‌رود. توییتر مشخصاً می‌گوید اگر توییتی را در وب ببینید و سپس در موبایل مجدداً آن را مشاهده کنید، دو بازدید ثبت می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات