توییتر به اشتباه حساب تعداد زیادی از کاربران را محدود کرد

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر روی گوشی در دست
باگ جدید توییتر باعث شده است حساب بسیاری از کاربران به‌ مدت سه روز محدود شود.
تبلیغات

کاربران متوجه شده‌اند باگ جدیدی در توییتر، نمایش کامل فالوورها و فالووینگ‌های هر حساب کاربری را غیرممکن کرده است. در حال حاضر صرفا می‌توان بخشی از فهرست را مشاهده کرد. برای نمونه، ایلان ماسک در توییتر ۳۳۹ را نفر فالو کرده است اما فهرست فالووینگ‌های او تنها ۶۴ نفر را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش Ars Technica، ممکن است عدم نمایش کامل فهرست فالوورها و فالووینگ‌ها باگ نباشد. شاید توییتر بخواهد این ویژگی را صرفا در دسترس کاربران اشتراکی قرار دهد. اوایل ماه جاری میلادی یک افشاگر گفته بود ارسال پیام دایرکت به افرادی که شما را فالو نکرده‌اند، مشروط به تهیه‌ی سرویس اشتراکی خواهد شد.

همچنین از روز گذشته، شماری از کاربران متوجه شده‌اند که حساب آن‌ها در توییتر محدود شده است. به موجب این محدودیت، کاربران نمی‌توانند به مدت سه روز حساب‌های جدید را فالو و توییت‌ها را لایک و ری‌توییت کنند. تعداد زیادی از کاربران، اخطار نقض قوانین اسپم توییتر را به اشتباه دریافت کرده‌اند.

توییتر از زمان تصاحب به دست ایلان ماسک، با باگ‌های زیادی مواجه شده است. کارشناسان می‌گویند این موضوع به اخراج تعداد زیادی از مهندسان توییتر ارتباط دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات