توییتر تبلیغات گیاه شاهدانه را آزاد می‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر / Twitter / توئیتر در روشنایی و سایه تاریک
توییتر با کاهش سخت‌گیری قصد دارد تبلیغ برای شاهدانه و محصولات مبتنی‌بر این گیاه نظیر CBD را در قالب یک‌سری چارچوب‌ها، آزاد کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش ورج به‌نقل از بیانیه‌ی مطبوعاتی توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی از امروز تبلیغات شاهدانه را مجاز می‌کند. شاهدانه گیاهی است از آن برای ساخت ماری‌جوانا استفاده می‌شود.

توییتر پیش‌تر تبلیغاتی با موضوع کانابیدیول (CBD) را برای شماری از کاربران آمریکایی نمایش می‌داد. تغییر جدید بدین معنی است که میزان تبلیغات شاهدانه در توییتر از سایر پلتفرم‌ها مثل فیسبوک، اینستاگرام و تیک تاک بیشتر خواهد بود.

شرکت‌ها‌ی تبلیغاتی می‌توانند در پلتفرم‌های تحت مالکیت متا مثل اینستاگرام محصولات کنف را با یک‌سری محدودیت‌های جغرافیایی و محتوایی تبلیغ کنند، اما امکان تبلیغ مستقیم کانابیدیول و تتراهیدروکانابینول (THC) وجود ندارد. تیک تاک نیز قوانینی سخت‌گیرانه با محوریت مواد مخدر دارد. این شبکه‌ی اجتماعی پس از قانونی شدن شاهدانه برای بزرگ‌سالان در نیویورک نیز اجازه‌ی انتشار بیانیه‌های رسمی را صادر نکرد.

تبلیغ‌دهندگان شاهدانه در توییتر باید از یک‌سری چارچوب‌های مشخص پیروی کنند. توییتر در ابتدا باید شرکت‌های تبلیغاتی را از فیلترهایش عبور داده و آن‌ها را تأیید کند. این شرکت‌ها صرفاً می‌توانند در یک‌سری ناحیه‌های به‌خصوص تبلیغات انجام دهند؛ آن‌ها اجازه‌ی نمایش تبلیغ برای کاربران زیر ۲۱ سال را ندارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات