ویدئو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 3 قطعات داخلی دو قسمت این گوشی را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد تعمیر آن کار ساده‌ای نیست و به مهارت نیاز دارد.
تبلیغات

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد، گلکسی زد فلیپ 3 را رونمایی کرد. این گوشی طراحی صدف‌مانندی دارد و روی محور افقی تا می‌شود. در بخش بالایی گلکسی زد فلیپ 3، نوار مشکی‌رنگی وجود دارد که دو دوربین اصلی و صفحه‌نمایش کوچکی در آن قرار گرفته است.

از مشخصات مهم این گوشی می‌توان به این‌ها اشاره کرد: پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888، هشت گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین دوگانه متشکل از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید در پشت و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی.

ابعاد گوشی در حالت بازشده ۷۲٫۲ در ۱۶۶ در ۶٫۹ میلی‌متر و در حالت تاشده ۷۲٫۲ در ۸۶٫۴ در ۱۷٫۱ میلی‌متر است. به‌گزارش gs‌marena،‌‌ جدیدترین ویدئو کانال PBKreviews به بررسی گلکسی زد فلیپ 3 و نگاهی منحصر‌به‌فرد به این گوشی تاشو اختصاص دارد. روند این بررسی با جدا‌کردن قاب پشتی گوشی به‌کمک تفنگی حرارتی آغاز می‌شود.

تماشا در یوتیوب

پس از جداسازی کابل اتصال صفحه‌نمایش و چند عدد پیچ و کابل باتری، امکان بررسی عمیق‌تر نیمه‌ بالایی این گوشی فراهم می‌شود. در این قسمت، نمایشگر کاور ۱/۹ اینچی، مادربرد، دوربین دوگانه و باتری ۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی را مشاهده می‌کنیم. با‌توجه‌به اینکه زبانه‌ای برای بیرون‌آوردن باتری در آن وجود ندارد، خارج‌کردن باتری چندان ساده به‌نظر نمی‌رسد. بنابراین، در این ویدئو از محلول آب و اتانول برای جدا‌کردن باتری چسبیده به مادربرد استفاده شده است.

در قسمت داخلی نیمه پایینی گوشی، پد گرافیتی بزرگی برای مدیریت حرارت، باتری دوم با ظرفیت ۲۳۷۰ میلی‌آمپرساعت، بلندگوها و درگاه شارژ وجود دارد. در انتها، نگاهی به صفحه‌نمایش بسیار نازک و منعطف گلکسی زد فلیپ 3 می‌اندازیم که روی لولای تاشو جدید و اصلاح‌شد‌ه‌ای قرار گرفته است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ویدئو کالبدشکافی زد فلیپ 3 و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات