بررسی اندروید باکس Beelink GT-King Pro

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 14 دقیقه
بیلینک GT-King Pro مدل بهبودیافته‌ی GT-King و یکی از کامل‌ترین و قدرتمندترین اندروید باکس‌های ساخته‌شده تا به امروز محسوب می‌شود. با زومیت در بررسی این اندروید باکس همراه شوید.
تبلیغات

معمولا به اندروید باکس‌ها به چشم محصولاتی ارزان و رده‌پایین نگاه می‌کنیم که تجربه‌ای کند و فراموش‌شدنی را از اندروید به تلویزیون‌ها اضافه می‌کنند. اکثر اندروید باکس‌های موجود در بازار قدرت پردازشی کم و قابلیت‌های محدودی دارند؛ بنابراین فقط زمانی سراغ آن‌ها می‌رویم که بخواهیم از اپلیکیشن‌های استریم فیلم در تلویزیون استفاده کنیم یا به مرور اینترنت بپردازیم.

رویکرد Beelink به دستگاه‌های اندروید باکس کاملا متفاوت است؛ این شرکت اعتقاد دارد اندروید باکس نباید دستگاهی ارزان، بی‌کیفیت و ضعیف با کاربردی اندک باشد. بی‌لینک که به‌طور تخصصی انواع کامپیوترهای کوچک و اندروید باکس را تولید می‌کند، باور دارد که اندروید باکس می‌تواند به جذابیت گوشی‌های هوشمند باشد و نقش یک دستگاه همه‌کاره را بازی کند؛ بدین‌ترتیب که علاوه‌بر پایگاه استریم انواع فیلم و موسیقی و ارائه‌ی تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از گشت‌وگذار در اینترنت، حتی بتوان گهگاه بازی‌های اندرویدی را نیز روی آن تجربه کرد.

نمای جلو اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

پیش‌تر، در زومیت میزبان اندروید باکس GT-King شرکت بی‌لینک بودیم. در بررسی GT-King متوجه شدیم که این مدل یکی از برترین اندروید باکس‌های ساخته‌شده تا‌کنون محسوب می‌شود. برگ برنده‌ی GT-King، پردازنده‌ی قدرتمند و کنترل از راه دور کارآمدش بود که آن را یک سر و گردن بالاتر از دیگر اندروید باکس‌های بازار قرار می‌داد. GT-King از نظر قیمت هم چند پله گران‌تر از اندروید باکس‌های دیگر موجود در بازار است، ولی با پرداخت چنین هزینه‌ای، یک اندروید باکس همه‌فن‌حریف خواهید داشت.

مقاله‌های مرتبط:

    اکنون در زومیت میزبان مدل لوکس‌تر، پیشرفته‌تر و البته گران‌تر GT-King موسوم به GT-King Pro هستیم؛ مدلی که از همه نظر به GT-King برتری دارد و براساس ادعای سازنده، به لطف تراشه‌ی S922X-H، لقب سریع‌ترین اندروید باکس بازار را یدک می‌کشد. با زومیت در بررسی Beelink GT-King Pro همراه شوید. اندرویدباکس Beelink GT-King Pro از سوی فروشگاه لیمر برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

    طراحی، کیفیت ساخت و درگاه‌ها

    بی‌لینک GT-King Pro جعبه‌ای مشکی و زیبا دارد که همان ابتدا نشان می‌دهد با دستگاهی رده‌بالا و لوکس طرف هستیم. در پشت جعبه، فهرست کامل مشخصات فنی دستگاه نوشته شده است. وقتی جعبه را باز می‌کنید، اندروید باکس آبی‌رنگ و تمام فلزی نخستین موردی خواهد بود که می‌بینید؛ دستگاهی که لوگوی جمجمه‌ی سری King روی آن به‌چشم می‌خورد. در مورد طراحی و کیفیت ساخت دستگاه در ادامه توضیح می‌دهیم؛ بنابراین فعلا خود دستگاه را کنار می‌گذاریم.

    نمای جلوی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    زیر دستگاه، دفترچه‌‌راهنمای ۶ زبانه‌ای قرار دارد که البته خبری از زبان فارسی در آن نیست. زیر دفترچه هم آداپتور برق درکنار کابل HDMI، کنترل از راه دور با دانگل USB و کارت حافظه‌ی ۸ گیگابایتی قرار دارند. این کارت حافظه از سیستم‌عامل دوم دستگاه میزبانی می‌کند که راهنمای استفاده از آن هم در جعبه وجود دارد. سیستم‌عامل دوم GT-King Pro که CoreELEC نام دارد، در حقیقت یک پخش‌کننده چند‌رسانه‌ای بر مبنای لینکوس است؛ درصورتی‌که بخواهید از تمام قدرت GT-King Pro فقط برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کنید و نیازی به امکانات و قابلیت‌های اندروید ندارید، CoreELEC عملکرد بهتری خواهد داشت.

    یکی از تفاوت‌های اصلی GT-King و GT-King Pro به بدنه‌ی دستگاه و مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت آن‌ها برمی‌گردد. برخلاف بدنه‌ی پلاستیکی GT-King، مدل Pro کاملا از جنس آلومینیوم و به رنگ آبی است. بدنه‌ی خوش‌ساخت GT-King Pro به‌لطف لبه‌های تراش‌خورده‌اش، جلوه‌ی جذابی نیز دارد. روی دستگاه، لوگوی جمجمه‌ای مربوط به محصولات سری King به‌چشم می‌خورد و زیر دستگاه نیز دو نوار لاستیکی وجود دارد که از سُر خوردن آن روی سطوح مختلف جلوگیری می‌کند.

    نمای پشت و پورت های اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
    پورت های اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
    پورت USB 3.0 اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box
    شعار Beelink روی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    دورتادور GT-King Pro پر از درگاه است؛ پشت دستگاه از خروجی صوتی ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه شبکه LAN با پشتیبانی از پهنای باند یک گیگابیت‌برثانیه، خروجی HDMI 2.1 با پشتیبانی از محتوای  با پشتیبانی از محتوای 4K HDR با نرخ بالغ‌بر ۷۵ فریم‌برثانیه، پورت R232 DB9 (درگاه سریالی قدیمی که برای برنامه‌نویسی مستقیم دراختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد)، ورودی برق و کلید روشن/خاموش میزبانی می‌کند.

    در سمت چپ و سمت راست GT-King Pro، درمجموع ۳ درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 OTG (برای اتصال مواردی همچون فلش‌دیسک یا کیبورد و ماوس)، دریچه‌های مربوط به سیستم خنک‌کننده و درگاه کارت حافظه‌ی SD قرار گرفته‌اند؛ البته یکی از پورت‌های USB همیشه توسط دانگل کنترل از راه دور اشغال می‌شود. روی شیشه‌‌ی مشکی جلویی، شعار «به زندگی شگفت‌انگیز متصل شوید» و چراغ LED نشانگر وضعیت دستگاه به‌چشم می‌خورد.

    کنترل از راه دور اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    ریموت‌کنترل GT-King Pro دقیقا همانی است که در جعبه GT-King هم دیده بودیم. این کنترل کیفیت و ارگونومی بسیار خوبی دارد و مزیت اصلی آن را می‌توان پشتیبانی از فرمان‌های حرکتی و صوتی دانست که از مورد دوم می‌توان برای فراخوانی گوگل اسیستنت استفاده کرد؛ البته ماهیت سیستم‌عامل اندروید به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از انواع کنترل‌های موجود در بازار استفاده کنید. حتی می‌توانید به GT-King Pro کیبورد و ماوس هم وصل کنید تا به راحت‌ترین شکل ممکن از اندروید باکس خود در تعامل باشید.

    عملکرد سخت‌افزاری

    بی‌لینک ادعا می‌کند که GT-King Pro سریع‌ترین اندروید باکس جهان است. ادعای بزرگی که در پشت آن سخت‌افزاری قدرتمندی قرار دارد. این دستگاه از چهار گیگابایت رم بهینه‌ و سریع LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد که از مورد دوم، حدود ۵۰ گیگابایت در اختیارتان قرار دارد. تراشه‌ی دستگاه که مهم‌ترین فاکتور تبلیغاتی آن هم محسوب می‌شود، جدیدترین مدل شرکت Amlogic با نام S922X-H است که ۶ هسته‌ی پردازشی متشکل از دو هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس حداکثر ۱٫۸ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس حداکثر ۲٫۲ گیگاهرتز را به‌عنوان CPU‌ استفاده می‌کند؛ از سوی دیگر ماژول Mail-G52 MP6 هم وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد.

    پخش فیلم جوکر با اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    مهم‌ترین وظیفه‌ی هر اندروید باکسی، پخش انواع فیلم است؛ چه آن‌هایی که از سایت‌های مختلف دانلود کرده‌اید، چه آن‌هایی که با نرم‌افزار موردعلاقه‌تان استریم می‌کنید. GT-King Pro هم مثل GT-King از تمام فرمت‌های رایج پخش فیلم مثل DAT،MPEG ،MPG ،TS ،VOB ،ISO ،AVI MP4 ،MOV ،3GP ،FLV ،MKV ،MTS M4V ،WMV و RMB پشتیبانی می‌کند. همه رزولوشن‌هایی هم که تست کردیم تا حداکثر وضوح 4K HDR با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا شد؛ البته اندروید خالص به‌صورت پیش‌فرض، اپلیکیشن جذابی برای پخش ویدئو ندارد و توصیه می‌کنیم که یکی از اپلیکیشن‌های محبوب مثل VLC Player یا Kodi استفاده کنید.

    بی‌شک تجربه‌ی صوتی فراگیر و متفاوت جزو ویژگی‌های کلیدی GT-King Pro به‌حساب می‌آید. پردازنده‌ی S922X-H تمام تائیدیه‌‌های Dolby، AC3 و DTS را دارد و می‌توانید از صدای ۵٫۱ کاناله دالبی و سیستم‌های سینمای خانگی ۷٫۱ کاناله با کابل HDMI بهره ببرید. بی‌لینک می‌گوید به‌لطف تراشه‌های ESS DAC-ES9018 و RICORE RT6862 اندروید‌باکس GT-King Pro میزان نشت سیگنال بین کانال‌ها راست و چپ صدا را به حداقل می‌رساند، استفاده از اسپیکرها و هدفون‌های با امپدانس بالا (۶۰۰ اهم) را ممکن می‌‌کند و دسترسی به صدای Lossless بدون افت کیفیت، با وفاداری به صدای اوریجینال را فراهم می‌آورد.

    اجرای Call of Duty با اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    در بنچمارک AnTuTu نسخه هشتم، GT-King Pro توانست امتیاز ۱۲۵ هزار را کسب کند؛ درحالی‌که مدل GT-King امتیازی معادل ۱۱۰ هزار را کسب کرده بود؛ بنابراین همه تست‌هایی را که در بررسی GT-King انجام داده بودیم، در GT-King Pro به شکلی بهتر اجرا شد. می‌توانیم بگوییم که GT-King Pro سریع‌ترین اندروید باکسی است که تا به امروز در زومیت بررسی کرده‌ایم. وجود اندروید خالص و نبود اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اضافی کمک می‌کند تا عملکرد دستگاه سریع و روان باشد.

    برای بررسی عملکرد روان و بدون مشکل پخش‌کننده، ویدیوهای زیر را در GT-King Pro پخش کردیم:

    • ویدئو 4K HDR با نرخ بیت‌ریت ۷۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ۵۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ۱۹ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو Full HD با با کدک MPEG 4 و نرخ بیت‌ریت ۱۸ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو Full HD، با کدک 265 و نرخ بیت‌ریت ۱۱ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو Full HD با کدک 264 و نرخ بیت‌ریت ۸ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه
    • ویدئو Full HD با کدک 264 و نرخ بیت‌ریت ۲ مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ۲۴ فریم‌بر‌ثانیه

    GT-King Pro ویدئوهای VP9 را در اپلیکیشن YouTube TV به‌راحتی با وضوح 4K پخش می‌کند؛ اما در خود YouTube عملکرد آن به وضوح 1080p محدود می‌شود. از سوی دیگر، پخش ویدئو در سرویس‌‌های استریم نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو نیز با وضوح بالغ‌بر 540p صورت می‌گیرد؛ موضوعی که شاید برای کاربران انگشت‌شمار این دو سرویس در ایران آزاردهنده باشد.

    از نظر اجرای بازی‌های موبایل، عناوین محبوبی مثل پاب‌جی، فورتنایت و Need for Speed No Limits به‌راحتی نصب و به روانی اجرا شدند؛ اما بازی‌های دیگری مثل آسفالت ۹ و Call of Duty Mobile به درستی اجرا نشدند. اگر قرار است GT-King Pro نقش یک کنسول بازی اندرویدی را در خانه شما ایفا کند، باید یک دسته‌ی بازی هم برای آن بخرید؛ چراکه بازی کردن با کنترل از راه دور فقط در یک سری از بازی‌ها امکان‌پذیر است.

    دسته بازی iPega متصل به اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    دسته‌های زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانید به اندروید باکس GT-King Pro متصل کنید. برای این بررسی ما از دسته‌ی بازی PG-9118 Golden Warrior شرکت Ipega استفاده کردیم که یکی از مطرح‌ترین دسته‌های بازی موجود در بازار است. دستگاه بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی، دسته‌ی بازی را شناسایی کرد؛ البته برای شخصی‌سازی کلیدهای دسته در بازی‌ها باید از اپلیکیشن‌هایی مثل Auto Clicker استفاده کنید.

    مورد بعدی اینکه بدنه تمام فلزی GT-King Pro کمک می‌کند تا گرمای تولیدشده توسط قطعات دستگاه به‌سرعت به بیرون منتقل شوند و قطعات داخلی بیش‌ازحد داغ نشوند؛ بنابراین مشکلی از نظر افت عملکرد پردازنده به واسطه گرم‌شدن بیش از حد دستگاه را تجربه نخواهید کرد.

    سیستم‌عامل و رابط کاربری

    حتما می‌دانید که چند سال پیش، گوگل نسخه‌های مختلفی از سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه‌های متفاوت ارائه کرد؛ برای مثال، نسخه Android Wear برای گجت‌های پوشیدنی مثل ساعت‌های هوشمند عرضه و Android Auto هم برای خودروها معرفی شد. نسخه‌ی ویژه‌ای هم از این سیستم‌عامل برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی شد که Android TV نام دارد. هدف اندروید تی‌وی این بود که بتواند تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های هوشمند را به صفحات بزرگ‌ تلویزیون‌ها بیاورد تا به‌جای لمس نمایشگر، با کنترل از راه دور آن را کنترل کنید.

    رابط کاربری اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    متأسفانه اکثر تولیدکنندگان مطرح تلویزیون از جمله سامسونگ و ال‌جی، قید اندروید تی‌وی را زدند و همچنان از سیستم‌های عامل انحصاری خودشان استفاده کردند. فقط تعدادی از شرکت‌های مطرح مثل سونی و شیائومی بودند که اندروید تی‌وی را برای تلویزیون‌های هوشمندشان انتخاب کردند. استقبال ضعیف تولیدکنندگان از اندروید تی‌وی باعث شد تا نتواند به خوبی اندروید معمولی رشد کند. درحال‌حاضر، اپلیکیشن‌های کمی برای اندروید تی‌وی وجود دارد و جالب است بدانید که حتی مرورگر کروم هم در فروشگاه پلی استور اندروید تی‌وی وجود ندارد.

    درنتیجه اگر می‌خواهید بهترین تجربه از اندروید را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون تجربه کنید،  باید به سراغ اندروید باکس‌هایی بروید که از اندروید معمولی استفاده می‌کنند؛ یعنی دقیقا همان نسخه‌ای که روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد. بی‌لینک GT-King Pro یکی از همین مدل‌ها به‌شمار می‌آید که از اندروید ۹ استفاده می‌کند و می‌توانید هر برنامه‌ای را که روی گوشی خود نصب کرده‌اید، روی این دستگاه هم نصب کنید؛ البته به‌دلیل بهره‌گیری GT-King Pro از نسخه‌ی ۳۲ بیتی اندروید ۹، شاید برخی از اپ‌ها روی آن نصب یا به‌درستی اجرا نشوند.

    سایت زومیت روی اندروید باکس GT King Pro

    در نظر داشته باشید که استفاده از نسخه‌ی اصلی اندروید به‌معنای رفع همه محدودیت و مشکلات موجود نیست؛ چراکه بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی برای استفاده در تلویزیون‌ها بهینه نشده‌اند و کاربران با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد. ازجمله این مشکلات ناسازگاری با نسبت تصویر ۱۶:۹ و نبود تجربه مناسب در استفاده از ریموت کنترل تلویزیون است. بدین‌ترتیب عملا امکان بهره بردن از بسیاری از اپلیکیشن‌ها دردسترس نخواهد بود و تجربه کاربری بد آن‌ها در تلویزیون، باعث شود تا عطای آن‌ها را به لقایشان ببخشید.

    اگر هنگام دانلود اپلیکیشن‌های مختلف، نسخه مخصوص اندروید تی‌وی آن‌ها هم موجود بود، حتما آن نسخه را دانلود کنید؛ چراکه این نسخه‌ها معمولا طوری طراحی می‌شوند که بتوانید از آن‌ها با کنترل از راه دور استفاده کنید. برای نمونه، اپلیکیشن‌های استریم فیلم و سریال ایرانی مثل نماوا و فیلیمو، هم نسخه مخصوص اندروید تی‌وی دارند و هم نسخه مخصوص اندروید معمولی که بهتر است نسخه مخصوص اندروید تی‌وی را دانلود و نصب کنید.

    صفحه هوم رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro
    منوی اپ‌های رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro

    بی‌لینک با رابط کاربری اختصاصی خود سعی دارد تا تجربه‌ی کاربری در تلویزیون‌ها را بهتر و گشت‌وگذار در محیط رابط کاربری را ساده‌تر کند؛ با وارد شدن به بخش تنظیمات یا همان Settings و انتخاب گزینه Droid Settings می‌توانید بخش‌های مختلف دستگاه مثل رزولوشن خروجی، تنظیمات HDR، نوع خروجی صدا و تنظیمات CEC مربوط به درگاه HDMI را کنترل کنید. در فهرست اپلیکیشن‌ها با تعداد کمی اپلیکیشن پیش‌فرض مثل کروم، فایل منیجر و گوگل پلی استور مواجه می‌شوید. پشتیبانی از زبان فارسی در منوها، یکی دیگر از مزایای رابط کاربری بی‌لینک به‌حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که اگر ظاهر استاندارد رابط کاربری را نمی‌پسندید، می‌توانید از همه لانچرهای دیگر مثل ATV یا Nova استفاده کنید.

    منوی تنظیمات رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro
    صفحه About Device رابط کاربری اندروید باکس GT King Pro

    به لطف چهار گیگابایت رم، GT-King Pro توانایی زیادی در اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان دارد. در تست‌های زومیت، پس از اجرای چند اپلیکیشن، شاهد فعال بودن آن‌ها در پس‌زمینه بودیم و دستگاه اقدام به اجرای مجدد هیچ‌کدام نکرد. با دو بار فشردن دکمه هوم در کنترل می‌توانید فهرست اپلیکیشن‌های اخیر را مشاهده کرده و بین آن‌ها سوئیچ کنید. همچنین برای بستن سریع همه اپلیکیشن‌های باز می‌توانید دایره سبزرنگی را که درصد اشغال رم را نمایش می‌دهد انتخاب کنید.

    امکانات و قابلیت‌ها

    صرف‌نظر از اینکه GT-King Pro پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای همه‌فن‌حریفی محسوب می‌شود، امکاناتی ویژه‌ای هم دارد که آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش قرار می‌دهد. برای مثال این دستگاه می‌تواند اینترنتی را که از درگاه شبکه LAN دریافت می‌کند، به‌صورت HotSpot دراختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهد.

    یکی از قابلیت‌های به‌شدت جذاب GT-King Pro امکان استفاده از هارددیسک‌های اکسترنال به‌جای کارت حافظه برای افزایش حافظه داخلی دستگاه است؛ البته برای این کار باید هارد اکسترنال به فرمت موردنظر اندروید باکس تبدیل شود. در نظر داشته باشید که GT-King Pro برای این کار از هاردهای اکسترنال با ظرفیت حداکثر دو ترابایت پشتیبانی می‌کند؛ یعنی می‌توانید حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی دستگاه را تا دو ترابایت دیگر افزایش دهید.

    به‌کمک اندروید باکس GT-King Pro می‌توانید به‌راحتی محتوای گوشی‌تان را روی نمایشگر تماشا کنید؛ صرفا باید اپلیکیشن AirScreen را روی گوشی‌تان نصب کنید. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده است و به شما امکان می‌دهد که حتی محتوای گوشی‌های آیفون را روی تلویزیون خود تماشا کنید.

    جمع‌بندی

    بدون شک در بین تمام اندروید باکس‌هایی که تا به امروز در زومیت بررسی کرده‌ایم، GT-King Pro کامل‌ترینِ آن‌ها به‌حساب می‌آید. این مدل در مقایسه با سایر اندروید باکس‌های بازار قیمت به‌مراتب بیشتری دارد، ولی امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در کمتر اندروید باکسی می‌توانید پیدا کنید. شاید بتوانیم بارزترین ویژگی‌های GT-King Pro را قدرت پردازشی زیاد، تجربه‌ی صوتی فراگیر ۷٫۱ کاناله و کنترل از راه دور فوق‌العاده‌ی آن بدانیم. با وجود تراشه‌ی قدرتمند S922X-H، عموم فرمت‌های ویدیویی و صوتی به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی پخش می‌شوند.

    وب سایت زومیت روی اندروید باکس بی لینک جی تی کینگ پرو / beelink gt king pro android box

    GT-King Pro یک پایگاه چندرسانه‌ای همه‌کاره است. این دستگاه به‌جای اندروید تی‌وی از نسخه‌ی معمولی اندروید استفاده می‌کند و مثل یک گوشی اندرویدی، می‌توانید اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور را روی آن نصب کنید. همچنین امکان استفاده از هارد اکسترنال تا سقف ۲ ترابایت نیز به‌عنوان حافظه‌ی ذخیره‌سازی وجود دارد. از طرف دیگر می‌توانید یک دسته بی‌سیم به آن متصل کنید و بازی‌های محبوب اندرویدی مثل پابجی و فورتنایت را به‌راحتی روی آن اجرا کنید.

    اگر تماشای فیلم، جدی‌ترین تفریحتان محسوب می‌شود و حاضرید که برای تفریحتان، هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید، GT-King Pro جزو دستگاه‌هایی است که باید در خانه داشته باشید. برای خرید اندرویدباکس Beelink GT-King Pro می‌توانید به فروشگاه اینترنتی لیمر مراجعه کنید.

    نکات مثبت

    • کیفیت ساخت عالی به لطف بدنه تمام آلومینیومی
    • مجموعه‌ای متنوع از درگاه‌ها
    • کنترل از راه دور فوق‌العاده با پشتیبانی از فرمان‌های حرکتی و صوتی
    • تراشه‌ی قدرتمند و امکان اجرای فرمت‌های مختلف تصویر
    • پشتیبانی از استاندارهای صوتی Dolby و DTS و فرمت Lossless

    نکات منفی

    • استریم ویدئوهای نتفلیکس با وضوح 540p
    • استفاده‌ از نسخه‌ی ۳۲ بیتی اندروید ۹
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات