آوات تبلت 8 اینچی ویندوزی لنوو Miix 2 را رونمایی کرد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مطالعه 6 دقیقه
شرکت آوات صبح امروز در یک نشست خبری از تبلت Miix 2 لنوو رونمایی کرد. این تبلت ۸ اینچی که از پردازنده x86 اینتل بهره می‌برد قادر به اجرای نسخه کامل سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ است و از این رو می‌توان از آن به عنوان یک کامپیوتر شخصی قابل حمل ۸ اینچی یاد کرد.
تبلیغات

شرکت آوات، ارایه دهنده خدمات و توزیع کننده نوت بوک، تبلت و موبایل، صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه 92 در یک نشست خبری، از تبلت 8 اینچی ویندوزی لنوو با نام Miix 2 رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه در ساختمان جدید شرکت آوات برگزار شد، مدیران ارشد شرکت آوات حضور داشته و ضمن ارایه گزارش عملکرد این شرکت در سال جاری، از محصول جدید خود نیز رونمایی کردند.

احسان بیات - مدیرعامل شرکت آوات

در ابتدا احسان بیات، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه آوات در سال جاری رشد بالایی را در بازار محصولات فناوری کشور تجربه کرده و در سال گذشته برترین تامین کننده محصولات ایسوس لقب گرفته است، گفت:

همواره سعی کردیم جدیدترین فناوری ها و خلاقانه ترین محصولات را با توجه به نیاز مشتری ایرانی روانه بازار کنیم و در این زمینه محصولاتی چون نوت بوک های گیمینگ، نوت بوک های لمسی و چندرسانه ای، تبلت های ویندوزی و ترنسفورمرها را با برند ایسوس به بازار عرضه کردیم.

وی با بیان اینکه آوات از ابتدای 2014 محصولات برند لنوو را به سبد کالای خود اضافه کرده است، افزود:

همانطور که می دانید، لنوو در حال حاضر بزرگ ترین سازنده رایانه شخصی و نوت بوک، چهارمین سازنده تبلت و پنجمین سازنده گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود و در 160 کشور دنیا به ارایه خدمات و محصولات خود می‌پردازد.  

بیات با اشاره به اینکه تبلت های ویندوزی رشد بالایی در جهان و ایران داشته‌اند، گفت: از این رو ما تبلت های ویندوزی لنوو را با سایز جدید یعنی 8 اینچ به بازار عرضه کردیم و امروز از آن رونمایی می کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت آوات، بسیاری از کاربران دوست دارند یک تبلت جمع و جور داشته باشند، اما در عین حال عملکرد و قدرت را قربانی کوچک بودن دستگاه نکنند. با تبلت Miix 2 در عین استفاده از مزایای کوچک بودن دستگاه، می توانید از پردازنده چهار هسته ای و پلتفرم قدرتمند ویندوز 8.1 لذت ببرید و سرگرمی و کار را یک جا با هم داشته باشید.

محسن مقدم - مدیر خدمات آوات

در ادامه محسن مقدم،‌ مدیر باسابقه و جدید خدمات شرکت آوات که پیش از این مدیریت خدمات شرکت سازگار ارقام را برعهده داشته، از تغییر و تحولات در سرویس دهی به مشتریان خبر داد. او گفت که در ۶ ماه فعالیت خود در خدمات آوات، این بخش را ساماندهی نموده و سیستم ارایه سرویس به مشتریان را مکانیزه کرده است. از جمله امکانات جدیدی که از زمان حضور او به مرکز خدمات آوات اضافه شده است می‌توان به راه‌اندازی روش‌های مختلف اطلاع رسانی به مشتریان از جمله پیامک، وب سایت و غیره اشاره کرد.

محسن مقدم مهم‌ترین موفقیت‌های خود در خدمات آوات را در تحقق تعهدات شرکت دانست. او گفت در فاصله زمانی کوتاه فعالیت او، آوات موفق شده است که به دو تعهد مهم خود به مشتریان پایبند شود؛ آن دو تعهد اینگونه بیان شدند: ۱. تعویض بی‌قید و شرط دستگاه‌‌هایی که در ۲۴ ساعت ابتدایی خرید توسط مشتری دچار مشکل می‌شوند و ۲. ارایه کالای جایگزین برای دستگاه‌هایی که مدت تعمیر آن‌ها به دلیل مشکلات مختلف از جمله نبود قطعه، بیش از ۳۰ روز طول می‌کشد.

مقدم در انتها اشاره کرد که آوات دو دفتر جدید خدمات را در شهرهای شیراز و مشهد راه اندازی نموده و قصد دارد در آینده نزدیک سرویس خدمات ۲ ساعته را برای تلفن‌های همراه ارایه کند. این سرویس به این شکل خواهد بود که زمان مراجعه مشتری به دفتر خدمات، حداکثر ۲ ساعت طول خواهد کشید تا تلفن همراه تحت گارانتی آوات، رفع ایراد شود.

مسعود فیاضی - مدیر رسانه شرکت آوات

در ادامه مسعود فیاضی، مدیر رسانه شرکت آوات به معرفی محصول Miix 2 لنوو پرداخت و گفت: 

تبلت 8 اینچی Miix 2 لنوو به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا می تواند سهم بالایی از بازار تبلت های ویندوزی را از آن خود کند.
aawwaat 04

 وی افزود: این تبلت به صورت پیش فرض با ویندوز 8.1 یعنی آخرین سیستم عامل مایکروسافت عرضه شده است. بهبود رابط کاربری لمسی و مرورکردن وب با IE جدید و اضافه شدن کلید جدید Start از جمله ویژگی های این سیستم عامل است.

در قلب این تبلت، پردازنده چهارهسته ای Bay Trail-T اینتل نهفته شده که مبتنی بر معماری S اتم اینتل و گرافیک یکپارچه Intel HD نسل هفتم ساخته شده است. همچنین صفحه نمایش 8 اینچی Miix 2 از نوع IPS و دارای نسبت 16:10 و رزولوشن 800*1280 است و زاویه دید گسترده 178 درجه دارد.مسعود فیاضی مدیر رسانه آوات
aawwaat 05

وی با اشاره به اینکه Miix 2 لنوو باریک ترین و سبک ترین تبلت ویندوزی 8 اینچی جهان به حساب می آید افزود: این تبلت بسیار زیبا و شیک طراحی شده و تنها 8.35 میلی متر ضخامت و 350 گرم وزن دارد و بدنه طرح فلزی و رنگ نقره ای آن حس خوبی به کاربر می دهد. مدیر رسانه شرکت آوات با بیان اینکه با Miix 2 لنوو شما می توانید در بیرون از محیط کار نیز به کار کردن خود ادامه دهید گفت: این دستگاه به همراه نسخه خانگی نرم افزار Office 2013 ارایه می شود و شما می توانید در همه جا به راحتی مدارک و اسناد خود را ویرایش و مدیریت کنید.

تبلت ویندوزی Miix 2 لنوو با پشتیبانی از سیم کارت 3G، دسترسی به اینترنت را در هر جایی برای شما آسان می کند. همچنین این دستگاه در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه می شود و کاربران می توانند از طریق اسلات میکرو SD فضای ذخیره سازی را برای عکس، موزیک و فیلم های خود افزایش دهند.

aawwaat 06

این تبلت 8 اینچی به دو دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و 5 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده است که فیلمبرداری، گفت و گوی تصویری و اشتراک گذاری عکس را برای شما آسان می کند.

لنوو برای این دستگاه یک لوازم جانبی پرکاربرد در نظر گرفته که شامل یک قلم و کاور است و کاربرمی تواند به صورت جدا آن را خریداری کند. این کاور از صفحه نمایش تبلت شما زمانی که از آن استفاده نمی‌‌کنید محافظت می کند و علاوه بر این با استفاده از این کاور می توانید در زمان تایپ کردن تبلت را در حالت ایستاده نگه دارید. به همراه این کاور یک قلم Stylus عرضه شده که بهره وری این تبلت را دو چندان می کند. با استفاده از این قلم می توانید به راحتی طراحی، نقاشی و یادداشت برداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات