سریر در کنفرانس تشریح فعالیت‌های جدید خود از چهارصد هزارمین مشتری خود تقدیر کرد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 4 دقیقه
روز گذشته شرکت سریر طی یک کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید، از چهارصد هزارمین مشتری خدمات خود  تقدیر کرد. در این مراسم از برنامه‌های آتی شرکت سریر در شروع سومین دهه فعالیت این شرکت نیز تشریح شد.
تبلیغات

در ابتدای این مراسم، علی رضایی، مدیرعامل این شرکت به طور اجمالی تاریخچه فعالیت‌های شرکت را توضیح داد و گفت:

سریر فعالیت خود را در سال1372 با توزیع و بازرگانی کالاهای آی‌تی در سنگاپور آغاز کرد. به دنبال گسترش فعالیت‌های سریر، دفتر این شرکت در سال 1373 در ایران تأسیس شد تا در زمینه واردات کالا، بازاریابی و فروش فعالیت کند. مهم‌ترین محصولاتی که در شروع کار سریر تحت خدمات این شرکت وارد بازار کشور شدند، حافظه‌های کینگ‌استون و درایوهای نوری یاماها بودند.
رضایی مدیرعامل سریر

رضایی با اشاره به این که سریر در همان سال‌های نخست رواج محصولات کامپیوتری خانگی در کشور توانست با ارائه خدماتی همچون تعویض آنی محصول جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کند، افزود:

با توجه به پویایی صنعت کامپیوتر، البته رشد بازار محصولات کامپیوتری در کشور و نیز افزایش نیاز جامعه کاربران ایرانی به وجود ضمانت‌های قابل اطمینان و خدمات حرفه‌ای و تخصصی، این شرکت نیز به فراخور نیاز راهبردهای خود را تغییر داده است.

وی افزود: 

بر مبنای همین رویکرد، با شروع دهه 1380، سریر طیف کالاهای مورد پشتیبانی خود را متنوع‌تر کرد و جدا از قطعات کامپیوتری، خدمات خود را به پشتیبانی از محصولات دیگری مانند نوت‌بوک، تبلت و ... گسترش داد.

رضایی در ادامه تاکیدکرد:

یکی از ویژگی‌های مهم سریر، وجود نیروهای مجرب و متخصصی است که برای این شرکت سرمایه‌ای بزرگ محسوب می‌شود. به رغم فراز و نشیب زیاد صنعت فناوری اطلاعات در کشور به دلایل مختلف، احترام به مشتری و ارائه خدمات با کیفیت مهم‌ترین دغدغه شرکت در طول سال‌های طولانی فعالیت سریر در بازار محصولات کامپیوتری بوده است.

در ادامه این نشست سبحان عطار، مدیر فناوری اطلاعات سریر ضمن اشاره به خدمات و فعالیت‌های فعلی این شرکت، برنامه‌های آتی سریر را نیز توضیح داد. وی با اشاره به این که سریر به دو شکل کمی و کیفی فعالیت‌های خود را گسترش داده است، گفت:

سریر طیف متنوعی از محصولات کامپیوتری را در سبد کالاهای تحت خدمات خود دارد و در حال حاضر، محصولات بیش از 10 شرکت صاحب‌نام را در مجموعه خدماتی خود پوشش داده است.  سریر جدا از موارد پایه‌، خدمات جدیدی را نیز ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به خدمات پشتیبانی تکمیلی اشاره کرد. در این سرویس که به درخواست کاربر قابل سفارش است، موارد مختلفی مانند ضرب‌دیدگی، شکستگی، ریختن مایعات و نوسان برق و حتی سیستم‌عامل در زمره مواردی محسوب می‌شوند که مشمول ضمانت و پشتیبانی سریر قرار خواهند گرفت.

عطار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سریر برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود در حال حاضر در 6 مرکز استان کشور دفاتر فعال و پاسخ‌گو دارد، اعلام کرد:

در نظر داریم تا به زودی دو دفتر استانی جدید دیگر نیز به این مجموعه اضافه کنیم. اما با توجه به گسترش فعالیت‌های سریر و افزایش تعداد مشتریان در تهران، به زودی دومین دفتر این شرکت در تهران نیز افتتاح می‌شود و آغاز به کار خواهد کرد.

عطار در پایان به حوزه‌های کاری آینده سریر اشاره کرد و گفت:

بدون شک زمینه فعالیت‌های سریر در آینده نزدیک بیش از پیش گسترش خواهد یافت. این شرکت در دو حوزه کاری جدید را در نظر گرفته است. زمینه نخست، گوشی‌های هوشمند هستند که البته این کار از اوسط سال 1391 و با عرضه آیفون تحت پوشش خدمات سریر به صورت آزمایشی آغاز شده است. اما به زودی برندهای نام‌آشنای دیگری را نیز در همین زمینه تحت پشتیبانی و خدمات پس از فروش سریر در کشور خواهیم دید. حوزه دیگری نیز که سریر طی یک سال آینده وارد خواهد شد، ماشین‌های اداری است که به رغم سابقه زیاد حضور این محصولات در کشور، با مشکلات مختلفی رو به روست و امیدواریم بتوانیم ذهنیت خوبی را که تاکنون در مورد حوزه‌های کاری فعلی سریر وجود داشته است، در این حوزه‌های جدید نیز ایجاد کنیم.
سریر

در انتهای این نشست از چهارصد هزارمین مشتری خدمات سریر نیز تقدیر به عمل آمد. در این بخش، محمد علی بزازان، مدیر روابط‌عمومی سریر با اشاره به تلاش‌های شرکت در زمینه احترام به مشتریان، گفت: «چندی پیش، سریر به چهارصد هزارمین کاربر محصولات تحت پشتیبانی سریر خدمات ارائه داد و همین موضوع بهانه‌ای بود تا در آستانه ورود شرکت به دهه سوم فعالیت خود، این موضوع را به فال نیک بگیریم و از ایشان تقدیر کنیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات