گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه «Canon» در نمایشگاه CES 2014

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
مطالعه 7 دقیقه
گزارشگر ما بیکار ننشسته و مشاهدات خود از نمایشگاه CES واقع در لاس‌وگاس ایالت نوادای امریکا را برای ما می‌فرستد. آقای یوسف‌نژاد نگاهی به غرفه کانن انداخته و گزارشی تصویری از مهم‌ترین بخش‌های این غرفه را تهیه نموده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بخشی از غرفه Canon در نمایشگاه Canon Gallery نام داشت که در آن مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا، که توسط دوربین‌های کانن ثبت شده، توسط پرینترهای همین کمپانی چاپ شده و به نمایش گذاشته شده بودند.

IMG 1901

تصویر زیر مربوط به پرینترها و راهکارهای متنوع کانن برای چاپ عکس‌ها با کیفیت بالا است.

IMG 1902

در غرفه کانن یک چاپگر جدید به نمایش گذاشته شده بود که علاوه بر کاربری عادی این قابلیت را داشت که به گوشی هوشمند وصل شده تا بتوان تصاویر روی گوشی را مستقیما به چاپگر فرستاده و آنها را چاپ نمود.

IMG 1903

کانن فضای غرفه را به شکل مناسبی طراحی کرده بود. بخشی که به نمایش محصولات متنوع این کمپانی اختصاص داشت، به شکل یک سینما طراحی شده بود که سکوهایی به صورت پلکانی در آن وجود داشتند. محصولات این کمپانی بر روی سکوها قرار گرفته بودند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنها را مشاهده کنند. پوستر EF 90 که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به معنای فروش 90 میلیون لنز EF کانن از ابتدای شروع به کار این شرکت است. این موفقیت بزرگی محسوب می‌گردد، مخصوصا زمانی که رقیب این شرکت نیکون رقم 80 میلیون فروش را در غرفه خود به نمایش دراورده است.

IMG 1904

یک ویترین از مهم‌ترین و معروف‌ترین لنزهای ساخت کانن نیز در غرفه وجود داشت. ویترین لنزهای کانن به زیبایی نور پردازی شده بود و تمامی لنزهای مهم این شرکت در آن به نمایش درآمده بود.

IMG 1905

یکی از مهمترین لنزهایی که در این ویترین بیش از دیگران خودنمایی می‌کرد، لنزهای بسیار با کیفیت سینمایی کانن بود. این لنزها تنها به منظور فیلمبرداری حرفه‌ای ساخته شده‌اند و هر کسی از پس قیمت سرسام آور این لنزها بر نمی‌آید. مهمترین خصوصیت این لنزها به جز کیفیت خارق العاده آنها وجود کارکرد کاملا بدون صدا برای تنظیمات مختلف دستی آنها است. این لنزها بیشتر برای دوربینهای سری C این شرکت استفاده می‌شوند که خود مخفف عبارت Cinema است.

IMG 1906
IMG 1907

از لنزهای سینمایی و بسیار گرانقیمت که بگذریم به سری دیگری از لنزها خواهیم رسید که بازهم توان خرید آنها را نداریم! سری حرفه‌ای L مخصوص عکاسان حرفه‌ای طراحی شده‌اند و معمولا سرعت عملکرد فوکس(USM)، ضریب دیافراگم بالا و کیفیت خارق العاده تصویر خروجی از اولویتهای طراحی و مهندسی این لنزها می‌‎باشد.

IMG 1908

در بخشی از غرفه، کانن برشی از لنزهای خود را در معرض نمایش قرار داده بود تا بازدیدکنندگان بتوانند داخل لنزها و المان‌های به کار رفته در طراحی آنها را مشاهده کنند.

IMG 1909

مثلا در شکل زیر یکی از عناصر داخلی لنز USM کانن را مشاهده می کنید.

IMG 1910

دوربین‌های متنوع کانن در دسترس بودند تا از نزدیک مورد آزمایش قرار گیرند.

IMG 1911

یکی از این دوربین‌ها مدل 70D بود که یک دوربین حرفه‌ای بسیار جذاب است.

IMG 1912

یک قسمت از نمایشگاه مربوط به معرفی مدل‌های مختلف دوربین های سری REBEL کانن بود که در آن متصدیانی به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سری از دوربین‌ها می پرداختند.

IMG 1913

کانن با یک دوربین فیلمبرداری پیشرفته، قدرت خود در صنعت دوربین فیلمبرداری نیز به رخ می‌کشید.

IMG 1915

گستره وسیعی از محصولات متنوع کانن در غرفه این شرکت در CES وجود داشتند که هر یک جذابیت های خود را داشته و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جلب کرده بودند. بازدیدکنندگان فرصت پیدا کرده بودند تا از نزدیک با همه محصولات کانن آشنا شده و با آن‌ها کار کنند.

IMG 1916

در نهایت، در قسمتی از غرفه نیز دو تعمیرکار حرفه‌ای، به تعمیر و سرویس دوربین‌های کانن مشغول بودند تا کاربران از نزدیک با نحوه سرویس محصولات کانن نیز آشنا شوند.

IMG 1917
IMG 1918

نظر شما درباره کیفیت غرفه کانن در نمایشگاه CES چیست؟ آیا جذابیت‌های لازم برای جذب بازدیدکنندگان و خوره‌های عکاسی را دارد؟

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات