گزارش زومیت از مراسم ورود LG G2 به بازار کشور

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۲
مطالعه 5 دقیقه
ساعاتی قبل ال جی مراسم ویژه‌ای را برای معرفی و ورود تلفن پرچمدار جدید خود، LG G2 به بازار کشور، برگزار کرد. تلفن هوشمندی که از نگاه ال جی، براساس بازخوردهای کاربران ساخته شده، تلفنی با طراحی متفاوت و بی نظیر که کره‌ای‌ها حساب ویژه‌ای را روی آن باز کرده‌اند.
تبلیغات

مراسم با پخش تکه فیلمی از معرفی LG G2 و پس از آن فیلم مستند و کوتاهی از کمپین پیش-فروش این محصول در بازار قائم شروع شد. در فیلم مستند، با افرادی که برای خرید تلفن G2 البته با تخفیف 50 درصدی، صف کشیده بودند، آغاز شد و نشان داد که مردم چطور برای خرید تلفن 4 هسته‌ای با صفحه نمایش 5.2 اینچی ال جی، سر و دست می‌شکنند. در نهایت آنقدر استقبال از خرید G2 در روز جمعه زیاد بوده که ال جی مجبور شد تا بین خریدارن این محصول قرعه کشی نموده و از بین آن‌ها به 100 نفر تخفیف 50 درصدی بدهد. اما این کمپانی برای راضی نگه داشتن دیگر مشتریان اولیه G2 که بسیاری از آن‌ها از شهرستان‌های دور برای خرید این محصول راهی تهران شده و برخی نیز سه شبانه روز در مقابل پاساژ قائم منتظر مانده بودند، تخفیف 20 درصدی را ارائه کرد.

کریس جانگ

سپس کریس جانگ -مدیر ارشد ال جی در ایران-  به روی سن آمد و از اشتیاق مردم برای خرید G2 سخن گفت و صف کشیدن طولانی مردم برای خرید این محصول را همچون دستاوردی برای این شرکت برشمرد. او همچنین از عرضه G2 در ایران، همزمان با بازارهای جهانی گفت و اشاره کرد که این بار کاربران ایرانی همزمان با دیگر کشورها قادر خواهند بود تا نسبت به خرید پرچمدار ال جی اقدام کنند. یکی از ایراداتی که همواره به ال جی در ایران وارد می‌شد، فاصله زمانی عرضه محصول در کشور نسبت به دیگر کشورهای دنیا بود. اما این بار ال جی نه تنها بهترین موبایل خود را همزمان با دیگر کشورها، روانه بازار ایران نموده بلکه قیمت کاملا رقابتی 1,870,000 تومان را برای آن در نظر گرفته است.

مدیر دفتر ال جی در ایران، همچنین به این موضوع اشاره کرد که این شرکت امسال قصد دارد با تنوع بیشتری وارد بازار موبایل کشور شود و محصولات بیشتری را به کاربران ایرانی ارائه نماید. او در نهایت به اهمیت G2 برای این کشور خبر داد، محصولی که این کمپانی حساب ویژه‌ای را روی آن باز کرده است.

بنیامین دارمی

سپس بنیامین دارمی –مدیر بازاریابی محصول موبایل ال جی در ایران- به روی سن آمد و اندکی در مورد تاریخچه 6 ساله تلفن‌های هوشمند گفت و امروز را یک روز بزرگ، یک روز تاریخی نامید، روزی که همه تولیدکنندگان موبایل خلاقیت به خرج داده و محصولات خود را با جدیدترین تکنولوژی‌ها روانه بازار کرده‌اند، اما به اعتقاد او محصول ال جی، از خلاقیت بیشتری برخوردار است چراکه این محصول براساس بازخوردهای کاربران طراحی شده، محصولی که با یک لمس به شما پاسخ می‌دهد و از شما یاد می‌گیرد!

احمد آرون

در نهایت نیز احمد آرون –مدیر بخش GTM ال جی- مراسم را با معرفی مشخصات فنی دستگاه ادامه داد. او توضیحات خود را به 5 بخش: طراحی، صفحه نمایش، دوربین، صدا و رابط کاربری تقسیم کرد و به شرح قابلیت‌های متفاوت G2 پرداخت، قابلیت‌های که ما بطور مفصل در نگاه نزدیک به LG G2 به آن‌ها پرداختیم.

lg g2 event 07

مشخصا LG G2 بهترین تلفن هوشمند کل تاریخ ال جی است که این کمپانی به آینده آن بسیار امید بسته. تلفنی که با طراحی متفاوت، سخت افزار قدرتمند و نرم افزار کارآمد، آمده است تا دل کاربران سخت گیر تلفن‌های هوشمند را بدست آورد. حال باید منتظر ماند و دید که در ادامه راه نیز مردم همچون افرادی که برای خرید 50 درصدی G2 صف کشیده بودند، به خرید این محصول اشتیاق نشان خواهند داد یا خیر.

در بخش پرسش و پاسخ نیز به موارد مختلفی پرداخته شد که برخی از آن‌ها را در ادامه برایتان گردآوری کرده‌ایم:

lg g2 event 04

با توجه به عدم پشتیبانی G2 از درگاه microSD آیا ال جی قصد دارد نسخه 32 گیگابایتی این تلفن را نیز روانه بازار کشور کند؟

براساس تحقیقاتی که ما انجام داده‌ایم، مردم نسبت به خرید نسخه 16 گیگابایتی تمایل بیشتری در مقایسه با نسخه 32 گیگابایتی نشان می‌دهند، از این رو ما ابتدا نسخه پایه 16 گیگابایتی را وارد بازار کردیم. با همگانی شدن اینترنت، دیگر بحث حجم حافظه ذخیره سازی مطرح نیست و مردم بیشتر از فضای ابری برای ذخیره اطلاعات خود استفاده می‌کنند. با این وجود به زودی نسخه 32 گیگابایتی G2 نیز روانه بازار ایران خواهد شد.کانگ من لی، مدیر محصول موبایل ال جی

برنامه شما برای تولید محتوای بومی و نرم افزار مخصوص کاربران ایرانی چیست؟

ما برروی G2 اولین نرم افزار ایرانی خود با نام کارائوکه را نصب کرده‌ایم و نرم افزارهای متنوع دیگری نیز در دست ساخت هستند که به زودی خبرهای خوبی در مورد آن‌ها خواهید شنید.بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی موبایل ال جی

شما هنوز پرچمداران قبلی خود شامل Optimus G Pro و Optimus G را به نسخه‌ی جدید اندروید به روز رسانی نکرده‌اید، آیا تغییری در رویه‌ی خود خواهید داشت یا LG G2 نیز بسته‌های بروز رسانی را با تاخیر زیاد دریافت خواهد کرد؟ (پرسش نماینده زومیت)

جنگ در دنیای امروز موبایل، جنگ نرم افزار است، ما نیز به خوبی به این موضوع واقفیم. بسته‌های بروز رسانی برای تلفن‌های قدیمی ال جی حتی تلفن‌های رده میانی مانند L5 ارائه می‌شوند. اما ما برای ارائه بسته‌های بروز رسانی، جدول زمان بندی شده داریم و براساس آن جدول بسته های آپدیت هر تلفن را منتشر می‌کنیم. علاوه بر این، ما در نظر داریم تا نرم افزارهای اختصاصی را برای کاربران ایرانی تولید کنیم. کانگ من لی، مدیر محصول موبایل ال جی
LG G2

نظر شما درباره LG G2 چیست؟ آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات