سازگار ارقام تجهیزات شبکه TP-Link را به سبد محصولات خود اضافه کرد

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته شرکت سازگار ارقام در کنفرانس خبری خود از شروع همکاری این شرکت با کمپانی TP-Link پرده برداشت. قائم مقام مدیرعامل شرکت سازگار ارقام، رسما اعلام کرد که از این پس شرکت سازگار در حوزه تجیهزات شبکه نیز فعالیت خواهد کرد و مشتریان قادر خواهند بود تا از سرویس و خدمات پس از فروش این شرکت برای محصولات TP-Link بهره ببرند.
تبلیغات

کوروش دوالو -قائم مقام مدیرعامل شرکت سازگار- در نشت خبری روز گذشته اعلام کرد که دفتر مرکزی TP-Link خود با دفتر دبی سازگار تماس گرفته و پیشنهاد همکاری با آنها را داده است، سپس سازگار نیز که تمایل داشته وارد بازار تجهیزات شبکه شود، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و چراغ سبز برای همکاری را نشان داده است.

در حال حاضر علاوه بر سازگار ارقام سه شرکت دیگر داخلی نیز برروی محصولات TP Link فعالیت می‌کنند، اما براساس ادعای آقای دوالو آنها تعداد محدودی از محصولات TP-Link را در بازار عرضه کرده‌اند، حال سازگار قصد دارد کلیه محصولات این کمپانی را وارد بازار کشور نموده و در مناطق مختلف توزیع کند.

tplink 01

سازگار برتری‌های خود نسبت به سه رقیب دیگر عرضه کننده محصولات TP-Link در کشور را در وجود مراکز خدمات در شهرهای اصلی، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز و تهران اعلام کرد. سازگار قرار است محصولات TP-Link را به مدت سه سال پس از تاریخ فروش گارانتی کند که سال اول بصورت گارانتی تعویض خواهد بود.

دوالو گفت که سازگار ارقام سبد کالای بزرگی دارد که از این پس کالای شبکه نیز به آن اضافه شده است. او در ادامه گفت که تیم کامل فنی و فروش برای محصولات شبکه ایجاد شده است و بخش خدمات این شرکت نیز گواهی‌های لازم برای ارائه سرویس به مشتریان کالای شبکه را دریافت نموده است.

به اعتقاد سازگار، بازار محصولات کشور آنقدر بزرگ است که اضافه شدن این شرکت در کنار سه نماینده پیشین توزیع محصولات TP-Link در کشور، مشکل ساز نخواهد شد. دوالو گفت آنها با سه شرکت دیگر تعامل خواهند داشت، تا محصولات را با قیمت یکسانی عرضه کنند و تا جای ممکن کار آنها هم پوشانی نداشته باشد.

در انتهای کنفرانس خبری، مدیر کل دفتر TP-Link در ایران نیز اطلاعاتی در مورد برند TP-Link ارائه نمود، او گفت TP-Link تنها کمپانی تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا است که خود کارخانه مستقل دارد و در کارخانه‌های خود محصولات‌اش را تولید می‌کند. او در ادامه گفت، TP-Link بیش از 16 هزار کارمند دارد و جزو 10 برند برتر در دنیای شبکه است. او در مورد سهم بازار این برند در داخل کشور اعلام کرد که در حال حاضر 50 درصد از سهم بازار تجهیزات خانگی مرتبط با ADSL در کشور در اختیار TP-Link است.

آیا شما با برند TP-Link و محصولات ساخت این شرکت آشنا هستید؟ تا به حال تجربه کار با محصولات این کمپانی را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات