گزارش رونمایی Optimus G Pro ال جی در تهران

سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته دفتر ال جی در ایران طی یک مراسم متفاوت و البته سرگرم کننده، ورود تلفن 5.5 اینچی Optimus G Pro به بازار کشور را جشن گرفت. تلفن بزرگ و قدرتمندی که چندی پیش شاهد نگاه نزدیک زومیت به آن بودید. این تلفن به‌زودی در قفسه فروشگاه‌های کشور قرار خواهد کرد تا علاقمندان قادر به تهیه آن باشند.
تبلیغات

مراسم رونمایی اپتیموس جی پرو در برج میلاد برگزار شد و دفتر ال جی در ایران تمام تلاش خود را در این مراسم بکار گرفت تا آن را به شکلی کاملاً متفاوت و البته سرگرم کننده، برگزار نمایند.

در ابتدا مراسم آقای کریس جانگ، مدیر کل دفتر ال‌جی در ایران، درباره بخش موبایل این شرکت صحبت‌های را مطرح کرد و سپس به ورود Optimus G Pro به بازار ایران پرداخت. وی گفت: «تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جستجوی ابتکار از آن‌ها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»

همایش ال جی در تراس سال همایش های برج میلاد برگزار شد و در آن اپتیموس جی پرو که از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش بین تمام گوشی‌های ال جی برخوردار است، رونمایی گردید.

G Pro اولین بار در نمایشگاه MWC 2013 معرفی شد، این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچ از نوع IPS LCD، با رزولوشن 1080p و تراکم 401 پیکسل در اینچ است که توسط خود LG Display تولید شده است.

در مراسم شب گذشته پس از سخنرانی مدیرکل دفتر ال جی در ایران، بنیامین دارمی مدیر بخش موبایل ال جی در ایران اجرای خود را آغاز کرد و به معرفی کلی محصول پرداخت. او گفت:

تا پیش از این ال جی همواره یک برنده متوسط در تولید گوشی موبایل در دنیا بود و هیچ‌گاه در میان گوشی‌های تراز اول حرفی برای گفتن نداشت، اما اکنون می‌توانیم تلفن Optimus G Pro را جزو تلفن‌های برتر و رده بالای دنیا برشماریم.

دارمی سپس مشخصات سخت‌افزاری بیشتری را از تلفن اپتیموس جی پرو مطرح کرد و به قابلیت ضبط دوگانه Dual Recording، یا عکس برداری پانورامای واقعیت افزوده VR Panorama اشاره کرد. او همچنین به قابلیت عکس برداری هم‌زمان با دوربین جلو و عقب تلفن اشاره کرد.

مشخصات سخت‌افزاری Optimus G Pro ال جی:

  • پردازنده Snapdragon 600 با 4 هسته‌ 1.7 گیگاهرتز از نوع Krait 300
  • صفحه‌نمایش 5.5 اینچ 1920 در 1080 پیکسل، تراکم 401 پیکسل در اینچ از نوع IPS LCD
  • حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت قابل افزایش ازطریق درگاه microSD
  • دوربین 13 مگاپیکسل با فوکوس خودکار، فلش LED، ضبط ویدئو در حالت HDR، قابلیت ضبط ویدئو با هر دو دوربین بصورت هم‌زمان و عکس برداری پاناروما
  • بلوتوث 4، اینفرارد، A-GPS، رادیو FM، وای فای b/g/n/ac و NFC
  • باتری 3140 میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد 150.2 در 76.1 در 9.4 میلی متر
  • وزن 172 گرم

در ادامه نیز مراسم آتش بازی و همچنین برکینگ دنس برگزار شد که در نوع خود جالب توجه بود.

تلفن اپتیموس جی پرو به‌زودی وارد بازار کشور می‌شود، اما هنوز قیمت دقیق آن را نمی‌دانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات